ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 September 2009

Mencari kutu hitam pada kambing hitam legam...

Umno perlu memilih seorang calon yang bebas daripada politik wang untuk PRK Bagan Pinang, kata mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad .

Beliau percaya Barisan Nasional boleh memenangi PRK pada 11 Oktober dengan majoriti yang besar kerana ia adalah kubu kuat Umno.

Inilah kerja yang paling payah bagi Umno – nak mencari orang yang bebas daripada politik wang ini umpama mencari seekor kutu yang berwarna hitam pada kambing yang hitam legam dalam kegelapan malam yang pekat tiada berbintang mahu pun bulan!

Mahathir sendiri bukan seorang yang bebas daripada politik wang.Dialah Godfafather kepada Samy Vellu , Rafidah Aziz dan lain-lain menteri yang kuat rasuah semasa Mahathir berkuasa dulu.

Penangkapan dan pendakwaan Ketua pegawai eksekutif Perwaja Steel Bhd Tan Sri Eric Chia dan bekas Menteri Pembangunan Tanah dan Kooperatif Tan Sri Kasitah Gaddam pada awal 2004 lalu hanyalah lakonan sahaja. Mereka berdua akhirnya bebas daripada sebarang hukuman.

Hakim membebaskan Eric Chia dari segala dakwaan, dengan alasan pendakwaan tidak cukup bukti.Datuk Seri Dr Rais Yatim pada 13 Feb 2004 telah mendedahkan “18 lagi kes rasuah berprofil tinggi” tetapi ternyata hingga kini tidak ada lagi penangkapan besar selain janji-janji sahaja.18 tersebut dipercayai melibatkan para menteri dan bekas menteri :

 1)Muhammad Muhammad Taib (Bekas MB Selangor )
 2)Adnan Yaakob (Bekas MB Pahang )
 3) Daim Zainuddin (Bekas Menteri Kewangan)
 4) RAP – Ratu AP (Kak Fidah, siapa lagi!)
 5) Samy Vellu (Bekas Menteri Kerjaraya)
 6) Haji Abdul Taib ( KM Sarawak)
 7) Mohd Ali Rustam ( KM Melaka)
 8) Ling Liong Sik (Bekas Menteri Pengangkutan)
 9) Khalil Yaakob (Bekas MB Pahang)
 10) Rahim Tamby (Bekas MB Melaka)
 Kes seorang ahli umno Kelantan yang melibatkan Pemalsuan / klon 1,000 X RM40 mill AP dan beberapa kes yang melibatkan kerugian Bank Negara, Proton, MAS, TNB , Anak bekas KPN dan banyak lagi.


al husseyn

No comments:

Post a Comment