ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 September 2009

ayoyo samy...u punya bekas ex-godfather kata u patut cuti 20 tahun....


Dia (Samy Vellu) sepatutnya sambung cuti sehingga 20 tahun lagi, dua bulan itu tak cukup.’’

Demikian reaksi sinis bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad apabila ditanya hari ini mengenai cadangan Datuk Seri S. Samy Vellu untuk bercuti selama dua bulan daripada bertugas sebagai Presiden MIC.

Ia ekoran desakan pelbagai pihak supaya Samy Vellu menimbang semula pelan persaraannya.

Dr. Mahathir berkata, Samy Vellu sepatutnya tidak lagi memegang jawatan nombor satu dalam parti itu.

Katanya, Samy Vellu telah terlalu lama menjadi Presiden MIC dan tindakannya yang tidak mahu melepaskan jawatan itu hanya akan menimbulkan kebencian ramai orang.

“Dia tak boleh dah duduk situ, dah 30 tahun, dia lebih lama daripada saya, saya 22 tahun pun saya sanggup letak jawatan.

“Masa saya letak jawatan, bukannya orang benci sangat, tapi saya masih letak jawatan, ini dia lagi duduk situ, lagi orang benci,” katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita pada majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri di kediamannya di Seri Kembangan di sini.

utusanmeloya

No comments:

Post a Comment