ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 September 2009

tukar kiblat..???....dengan ini saya menyokong penuh UMNO 100 %.....tumbangkan UMNO......he he he..!!!!!!!!!

Bagan Pinang: Saya Isytihar Sokongan Kepada Umno!!




UNDILAH BN dengan memangkah PR!!

Saya jarang-jarang sokong pendirian Umno dalam apa hal sekali pun. Tapi jika pendirian Umno itu menguntungkan rakyat, apa salahnya kita sokong. Petang ini ada satu berita baik yang dipetik dari Malaysiakini yang wajar kita sokong kerana ia menguntungan rakyat. Ia mengenai kata dua Umno Telok Kemang yang tetap tidak berganjak daripada pendirian mereka untuk terus menamakan Tan Sri Isa Samad dalam pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang, ketika hari penamaan calon hanya tinggal seminggu saja lagi.

Ketua Wanitanya Rohani Yaakob berkata, "Kita sudah ada kata putus. Seluruh bahagian Teluk Kemang sebulat suara mahu Tan Sri Isa diletakkan sebagai calon (tapi) terpulanglah (kepada presiden) hendak letak siapa,".

Mengapa saya sokong pendirian Umno Teluk Kemang? Mengapa saya sokong orang yang tidak bersih menjadi calon Umno, calon BN, dalam pilihanraya kecil yang sangat penting itu? Ini kerana saya ingin melihat tahap kecerdasan minda pengundi Bagan Pinang. Jika perwakilan Umno tidak kisah untuk mengundi dan memenangkan Isa Samad dan banyak lagi tokoh-tokoh tidak bersih dalam pemilihan parti itu sebelum ini, adakah pengundi Bagan Pinang berkongsi kepandiran yang sama dengan ketololan perwakilan Umno? Jika ditakdirkan Isa bertanding dalam pilihanraya itu dan menang, ia bermakna tahap pemikiran pengundi Bagan Pinang 2x5 saja dengan pemikiran perwakilan Umno. Tapi jika mereka menolak Isa, ia bermakna mereka lebih cerdik dari perwakilan Umno. Namun, dalam hati kecil saya, saya percaya jika Isa dicalonkan, peluang PR untuk merebut kawasan itu dari BN agak cerah. Ini kerana tahap pemikiran pengundi kita sudah jauh berubah, bukan lagi seperti zaman 10 hingga 50 tahun dulu di mana jika katak puru dicalonkan sebagai calon BN pun, dia akan menang. Saya yakin jika Isa dicalonkan, banyak undi BN akan mengalir masuk ke peti undi PR.

Jadi jika suara Umno Telok Kemang itu didengari oleh presiden UMNO, saya sangat suka. Saya ingin menyatakan dan mengisytiharkan sokongan penuh terhadap pendirian Umno Teluk Kemang yang tetap tidak berganjak menyokong Isa Samad sebagai calon Bagan Pinang. Saya suka Isa Samad bertanding, saya suka tengok dia hulur wang dua tiga guni kepada pengundi yang akan menukar nilai maruah mereka dengan memangkah parti lain dalam pilihanraya itu.

~ pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment