ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 September 2009

Ayah Pin Sengaja Di sorok pengikut UMNO nya ...?????





















Menjelang 1 Syawal baru-baru ini, sebuah akhbar tempatan melaporkan Pegawai Agama Daerah Besut, Nik Zulhaiza Ismail menafikan pengamal ajaran sesat yang murtad, Ariffin Mohamad, pulang ke kampungnya di Batu 13 Hulu Besut.

Perkara yang sama pernah berlaku pada November, tahun lalu.

Ketika itu, Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan berkata polis bagaimanapun tidak dapat mengambil tindakan terhadap Ayah Pin, setelah Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu memaklumkan kepada polis untuk tidak menahannya.






















di sini kot ayah pin di ghaibkan oleh pengikutya dari puak UMNO islam hadhari sesat....tu pasal tak jumpa...!!


"Polis mempunyai maklumat bahawa Ayah Pin yang dipercayai berada di Thailand Selatan telah pulang ke tanah air.

"Apabila dirujuk kepada Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu sama ada untuk menahannya, jabatan berkenaan mengatakan tidak perlu," kata Musa.

Bernama melaporkan, Musa menegaskan demikian ketika menyampaikan ucap utama pada seminar Memperkasakan Pentadbiran Keadilan Di Mahkamah Syariah di Universiti Islam Antarabangsa di Gombak.

Musa berkata, tindakan tidak dapat diambil Ariffin disebabkan tidak ada penyelarasan penguatkuasaan antara Jabatan Agama Islam Negeri Terengganu dan polis.

Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata beliau diberitahu, Ayah Pin sengaja tidak ditahan bagi mengelakkan berlakunya konflik perlembagaan antara kerajaan negeri Terengganu dan Kerajaan Pusat.

Katanya, ia adalah ekoran kejayaan PAS Terengganu menabalkan perlembagaan Islam yang terkandung hukuman hudud kepada sesiapa yang murtad dari Agama Islam.

”Kita telah berjaya meletakkan satu asas yang Barisan Nasional tidak berani buang, ada orang kata...WaLlahu’alamlah, mengapa Ayah Pin tidak ditahan?,

”Kalau Ayah Pin ditahan, dia akan dibicarakan di Mahkamah Syariah, Undang-undang Jenayah Syariah adalah undang-undang Hudud, mesti undang-undang hudud dikenakan,”katanya

Menurutnya, sekiranya itu berlaku, akan berlaku percanggahan perlembagaan dan ia akan menjadi satu isu yang besar dalam negara ini.

”Dengan sebab itu Ayah Pin di ghaibkan,”ujarnya ketika menyampaikan Ucaputama pada Majlis Ijtima’ Eidul Fitri dengan Perantau di Kuala Ibai, pada 21 September lalu.







penyapu sial

setahu aku la...ramai pengikut orang tua gila ni dari kalangan orang UMNO.....taksud gila wa cakap lu...tu pasal kunun cari bertahun tahun tak jumpa...dulu dalam cerek gergaji dia di sorok...sekarang cerek elektrik berlambangkan UMNO pun patut kena selongkar...untuk cari dia...!!!

ntah2 MUSA HASSAN pun satu geng dengan dia kot....!!!!

No comments:

Post a Comment