ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 December 2009

Ayuh Pertahankan Tuan Guru Nik Aziz !!




Marilah kita pertahankan TGNA. Kepada semua rakyat dan pemimpin, inilah masanya untuk kita buktikan keperwiraan kita dengan mempertahankan Mursyidul Am. Saya begitu menghormati TGNA

TGNA telah bermati-matian untuk menegakkan perjuangan Islam. TGNA adalah lambang kestabilan dengan menyerap segala ancaman yang boleh menghancurkan pembangkang dalam PRU akan datang. TGNA lantang membakulsampahkan projek Kerajaan Perpaduang dan apa yang berlaku depan pejabat SUK Kelantan adalah tindak balas daripada 'luar dan dalam' yang ingin melihat TGNA tumbang !

Adakah kita hanya melihat TGNA diseret ke lembah kehinaan? Bangkitlah wahai pejuang bangsa, pertahankan pemimpin kesayangan yang selama ini telah banyak memberi jasa kepada parti, yang memberikan sejuta sebab untuk pengundi memilih Pakatan Rakyat sebagai wadah untuk melakukan perubahan.

No comments:

Post a Comment