ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 December 2009

Azhar digantung sidang, tidak mahu minta maaf

Ketua pembangkang di DUN Pulau Pinang Datuk Azhar Ibrahim dikenakan tindakan gantung daripada sidang dewan itu berikutan insiden "tunjuk punggung". Keputusan itu turut mendorong semua wakil rakyat BN keluar dari dewan. Beliau digantung sepanjang sidang dewan yang akan berakhir esok. Keputusan itu dibuat selepas beliau tidak mahu memohon maaf atas tuduhan menunjukkan punggung kepada Sim Tze Tzin (PKR-Pantai Jerjak).

"Saya cuma membongkok untuk ambil beg kerana beg saya berada di bawah, takkan pula saya nak lambung guna kaki dan tangkap, tapi dituduh menunjukkan punggung pula. Inilah satu contoh yang ditunjukkan oleh sebuah kerajaan yang tidak bermoral, tidak bermaruah dan tidak sanggup menerima kritikan," katanya. Azhar menegaskan yang beliau tidak bersalah dan tidak perlu beliau meminta maaf


penyapu sial

banyak alasan la brother ni.. kalau dah biadap tu mintak maaf la,
kalau orang salah anggap pun boleh minta maaf juga.. you yang tunjuk buntut , lepas tu kata kerajaan tak bermoral,
tidak bermaruah..tidak heranlah , jika dun buleh tunjuk buntut , masakan berkata macam orang kurang berpelajaran ,,
elok pun ke gantung.. jangan masuk adun lagi baik..

UMNO dah busuk hingga ke ususnya - kata Dr. M
Mau kata apa lagi. Orang dah nyanyok pun pandai nilaikan UMNO. hehehehehehehe sukeeeeenya aku

Azhar Ibrahim adalah 1 contoh perangai kurang ajar orang Umno/BN.

Susah ke MANUSIA YANG BERTARAF WAKIL RAKYAT nak mintak maaf ? Jelas sekali ADUN BN ni TAK SANGGUP UNTUK KATA MINTA MAAF malah BERTINDAK MAKIN KURANG AJAR PULA.

Biasalah Umno Golongan Bangsat sememangnya TIDAK PERNAH ada istilah mohon maaf. Yang ada hanya MENYALAHKAN ORANG LAIN ATAS KEBINATANGAN MEREKA. Akhirnya orang lain yang menjadi HURUHARA angkara UMNO BANGSAT ni.

Baca di bawah :

1. Pernah NAJIB PERAMPAS nak minta maaf pada rakyat Perak kerana menyebabkan politik Perak menjadi huruhara. Najib dan UMNO senang2 cari duit rakyat Perak pula yang mendapat malunya.

2. Pernahkan pemimpin umno MINTA MAAF kerana selama 52 tahun dia memerintah ORANG MELAYU SEMAKIN MEREMPAT DI BUMI SENDIRI.

3. Pernahkan pemimpin umno bangsat ni MINTA MAAF kerana gara-gara mereka MARUAH ISLAM semakin tercalar di Malaysia.

4. Pernahkan pemimpin umno bangsat MINTA MAAF kerana akibat kelemahan pemerintahan mereka menyebabkan ORANG ISLAM DAN RAKYAT TERPAKSA MANDI AIR TAIK b**i DI SELANGOR DAN NEGERI SEMBILAN.

5. Pernahkan umno bangsat MINTA MAAF kepada rakyat Trengganu kerana telah menindas dan merampas hak royalti mereka pada 1999 dan seterusnya membina bangunan rapuh di Terengganu ?

Pokoknya bagi UMNO GOLONGAN BANGSAT tidak akan sanggup keluar istilah MINTA MAAF di jiwa mereka. Sikap mereka samalah seperti BINATANG ! Lihatlah sikap anjing, walaupun suka menjilat kaki tuannya tapi apabila menggigit rakan tuannya mana ada dia MINTA MAAF pada tuannya.

TAK HERAN DENGAN SIKAP ANGKUH DAN SOMBONG PEMIMPIN UMNO/BN NI. KERANA ITU WAJARLAH PEMIMPIN2 BANGSAT UMNO/BN NI DIJAHANAMAMPUSKAN DARI BUMI BERTUAH INI. SELAGI KEPIMPINAN BANGSAT NI TERUS BERKUASA SELAGI ITULAH RAKYAT AKAN MENJADI HURUHARA.


Azhar itu kan ke anak murid Adnan Pahang...! Mungkin lepas ini dia akan lucutkan seluar dalam nya pula untuk menunjukkan ia seorang opps seekor JANTAN

PERGI JAHANAMAMPUSLAH UMNO/BN !

No comments:

Post a Comment