ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 December 2009

baik masuk UMNO aje lah kalau macam ni....!!!!

Demonstrasi : PKR bantah PAS buat laporan polis

Angkatan Muda PKR tidak bersetuju dengan tindakan Dewan Pemuda PAS yang membuat laporan polis berhubung demonstrasi yang diadakan baru – baru ini. Perhimpunan yang meminta Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat memohon maaf atas doanya itu dan meletakkan jawatannya itu telah dilaporkan kepada polis. Ketua dewan itu Nasrudin Hassan menegaskan mereka berhak untuk membuat laporan polis bagi memastikan keselamatan semasa perhimpunan yang dianjurkan kumpulan Jemaah Rakyat Prihatin Kelantan (JRPK) itu terjamin.

"Kita berhak untuk buat laporan polis, tapi itu tidak bermakna kami menghalang perhimpunan. Mereka bebas untuk berhimpun selagi perhimpunan itu aman," katanya. Sementara itu, Naib Ketua Pemuda PAS Kelantan, Hisam Fauzi mahu pihak polis mengambil tindakan sewajarnya bagi memastikan perhimpunan seperti itu tidak berlaku lagi. "Kita tidak mahu polis tidak bertindak dan lepas tangan sebab kami tidak buat laporan, sebab selalunya polis tidak akan bertindak tanpa laporan," jelas Nasrudin.

penyapu sial

SEPATUTNYA BUBARKAN PKR DAN MASUKLAH PAS. PKR BUDAK KECIK NAK TUNJUK LAGAK. UALR LIDI NAK JADI NAGA. BUBAR DAN MASUK PAS.....kalau tak sanggup dengan PR... masuk UMNO aje....kalau daki UMNO masih tebal kat kepala otak yg letak kat kepala lutut hang tu....!!!!

ini tidak pakai baju PR tapi berlagak PRO UMNO.....munafik punya orang.....!!!!

No comments:

Post a Comment