ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 December 2009

gerombolan mereput dan membusuk mau najib tertutup pintu hidayahnya...!!!!


Hanya kerana berdoa, Menteri Besar, Tuan Guru Nik Aziz telah dikecam hebat oleh gerombolan UBN.

TGNA mendoakan supaya Najib dibuka pintu hati dan mengembalikan royalti kepada rakyat Kelantan, namun sekiranya masih enggan dipohon dikenakan bala kepadanya.

Dua perkara TGNA memohon melalui doanya itu :

1.Supaya dibuka hati Najib dan mengembalikan royalti kepada rakyat negeri Kelantan.

2. Supaya dikenakan bala keatas Najib jika enggan mengembalikan royalti kepada rakyat Kelantan.


Bukankah TGNA telah mendoakan kesejahteraan keatas Najib supaya Allah bukakan hijjab pada hati Najib untuk melakukan kebajikan kepada seluruh rakyat Kelantan dengan mengembalikan hak mereka keatas royalti tersebut?

Andainya Najib sendiri tidak reda supaya Allah membukakan hatinya demi keadilan keatas hak rakyat Kelantan, berarti Najib sendiri memilih supaya bala menimpa keatas dirinya.

Doa TGNA sekadar membantu Najib agar Allah qabulkan pilihan Najib ; samada Najib reda membukakan hatinya untuk buat kebajikan, atau menolaknya dan memilih bala menimpanya.

Jadi, dimana salah silapnya doa TGNA sehingga ada yang memprotes dan menuntut TGNA bersara? Bukankah lebih baik mereka ikut sama doakan supaya hati Najib terbuka.

Jelas bahawa gerombolan ini lebih suka hati Najib terus tertutup daripada mendapat hidayah supaya mereka semua dapat meneruskan agenda mereka yang semakin reput dan membusuk

No comments:

Post a Comment