ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 December 2009

madey dapat gelaran baru.... Bapa Perkauman....suka hati lu lah...!!!

http://pics.livejournal.com/q_pheevr/pic/0007cxg3

http://www.sha.tc/wp-content/uploads/2008/05/stupid-smelly-malay.jpg

Bajingan Hidung Besar(gelaran kepada madey yang terdapat dalam sebuah buku lawak altenatif "Lawak Pak Mahat"oleh zunar pada tahun 2001) kali ini telah menerima satu lagi anugerah baru yang membawa gelaran "Bapa Perkauman".

Madey yang sebelum ini memegang title "Bapa Pemodenan" kini telah ditukar kepada "Bapa Perkauman"..

Title ini dikatakan dapat kepada Madey selepas kenyataannya mengenai BTN yang dikatakan terlalu menyokong agenda perkauman..

Title ini diberikan oleh Dato Seri Naz Azi,merangkap Menteri di Jabatan menteri perdana..

gagal untuk mendapatkan reaksi Madey selepas mendapatkan gelaran tersebut,dipercayai melalui riak muka Madey yang semacam,dipercayai Madey amat gumbira dengan title "Bapa Perkauman"tersebut.

bekas bekas rakan karib Madey turut mengucapkan tahniah di atas gelaran tersebut kepada dia..bekas pencuci seluar dalam Madey,Semi-Value berkata bahawa gelaran ini memang kena pada tempat dan masanya..manakala,Pidah aP pula berkata bahawa madey memang selayaknya untuk gelaran "Bapa Perkauman"sejak dulu lagi..

No comments:

Post a Comment