ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 December 2009

sekitar gambar Beruk-beruk BN - Babi Negara tunjuk kebaculan dan bakar foto Lim Guan Eng

suatu masa dulu Khairy Jamaluddin Ketua Pemuda UMNO telah menggunakan perkataan beruk-beruk kepada penyokong Pakatan Rakyat yang telah menyertai perhimpunan BERSIH. kalau dah lupa klik sini
kini dan selamanya sumpahanya KJ  itu terkena balik kepada kumpulan be natang peliharan nya sendiri...






Dikepalai oleh ketua  Beruk Pemuda Umno Pulau Pinang, Norman Zahalan, tunjuk perasaan itu bermula kira-kira 12.15 tengah hari dan berakhir hampir sejam kemudian ketika sidang DUN Pulau Pinang sedang berlangsung hari ini.

Kononnya ia dianjurkan sebagai membantah pentadbiran kerajaan negeri yang didakwa "tidak cekap dan teragak-agak" membuat keputusan bagi menyelesaikan masalah rakyat dan juga gagal menunaikan janji pilihan raya umum 2008.

Mungkin sebenarnya ianya dianjurkan bagi mengembalikan ingatan Rakyat tentang keujudan Pemuda BN yang semakin dilupakan. Tindakan itu juga bolehlah ditafsirkan sebagai meraih populariti dan juga publisiti murahan..



Dan menyentuh mengenai kejadian membakar foto Lim Guan Eng, seperti biasa.. Ketua Beruk Pemuda Gerakan negeri Oh Tong Keong menunjukkan sikap baling batu sembunyi tangan yang diamalkan oleh BN dengan menjelaskan insiden membakar poster Lim bukan tindakan Pemuda BN tetapi seorang penduduk Kampung Buah Pala yang turut hadir di situ.

Beliau juga telah berkata "Saya telah cuba menghalangnya (berbuat demikian) tetapi keadaan menjadi tidak terkawal," walaupun didalam gambar diatas menunjukkan tiada siapapun yang menghalang beruk beruk itu? itu membakar foto Lim Guan Eng.











No comments:

Post a Comment