ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 December 2009

Sepatutnya Nik Aziz mengaku salah – Hishammuddin

Naib Presiden Umno Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein menyifatkan Menteri Besar Kelantan Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat patut mengakui kesilapan beliau yang meminta penduduk Kelantan berdoa agar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dijatuhkan musibah sekiranya beliau tidak mahu menjelaskan royalti minyak. Beliau merasakan daripada isu tersebut diputar belitkan, elokalah Nik Aziz meminta maaf dan berjanji untuk tidak melakukannya lagi. "Saya tengok dia sekarang cuba berdolak-dalik. Rata-rata orang ramai kata memang tidak wajar, tidak layak, tidak perlu dan tidak harus diluahkan oleh seorang pemimpin ulama.

"Tapi kebelakangan ini beliau cuba memperjelaskan apa yang diluahkan itu. Dah silap mengaku sajalah kalau terlanjur kerana hal-hal sebegini banyak berkisar kepada hubungan kita seumat dan sebangsa," katanya. Hishammuddin turut berkata isu yang serupa seperti kes memijak poster di mana ianya bertetangan dengan nilai baik masyarakat

penyapu sial

ini bukan hal nak mintak maaf ke ape ke..
hello dia mintak royalti, yang gov tak bolih bagi apa hal.
tunjuk la semua perjanjian kepada rakyat baru tahu siapa kena mintak maaf.

main cakap je.

sokong tok guru,, kalau berunding tak menang, doa la jawab nye.. itu pun tok guru bagi tahu awal awal apa dia nak buat.

Mendoakan agar manusia yang zalim lagi maha penindas terhadap rakyat di jatuhkan musibah tidak salah. Bukannya TGNA menyuruh rakyat angkat senjata dan berperang terhadap najip dan pimpinannya sedangkan royalti minyak yang seharusnya disalurkan kepada kerajaan negeri dinafikan atas alasan2 bodoh.

Kalau esok kelantan jatuh ketangan Umno/BN aku gerenti lusa kelantan akan dapat duit royalti minyak. Umno/BN menyekat royalti minyak kepada kelantan kerana ditadbir oleh PAS. Itu sahaja alasannya... Inilah prinsip umno keparat, akan menafikan hak rakyat jika kita berpihak pada pembangkang walaupun niat kita murni. Royalti minyak adalah hak rakyat kelantan tetapi umno mengganggap rakyat kelantan sebagai musuh.

Dari konsep lain menyekat royalti minyak boleh dilihat sebagai ugutan terhadap rakyat kelantan supaya memilih Umno/Bn untuk menerajui kembali kelantan. Tidak zalim kah kepimpinan Najip dan apa salahnya mendoakan agar dijatuhkan musibah pada manusia zalim ini?
gentelman la tu..

BUKAN BUAT SALAH APA PUN.....
YANG TGNA BUAT HANYA MEMOHON PADA ALLAH, SALAH KE?
KALAU MACAM NI MINTA DOA SUPAYA SI HISAPMUDIN NI MULUT DIA LEBIH
BESAR. BIAR SAMPAI KE TELINGA. Hehehehehehe

No comments:

Post a Comment