ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 December 2009

sokongan lah tok guru

Presiden PAS menyalahkan penasihat Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang gagal memberikan "nasihat undang-undang dan politik" yang betul sehingga menjerumuskan menteri besar itu dalam kontroversi dakwaan mengamalkan kronisme.

"Apa yang kurangnya ialah mereka yang bertugas di sekeliling yang tidak memberi nasihat perundangan dan politik yang betul kepada Tok Guru," kata presiden PAS hari ini.

Sewaktu mengumumkan keputusan mesyuarat bersama Abdul Hadi pada 23 November lalu ,Tuan Guru Nik Aziz dilaporkan berkata:

"Dulu masa saya lantik beliau, ada penasihat undang-undang, beliau tidak komen apa. Jadi saya lantik.”

Pengakuan tersebut menunjukan TGNA bukan seorang yang maksum [klik sini]. Walau apa pun , kesilapan tersebut bukanlah kesilapan yang disengajakan oleh TGNA.

Kalau mahu dibandingkan dengan kesilapan para pemimpin Umno, jauh panggang dari api.Ada yang dikaitkan dengan pembunuhan Altantuya, songlap duit rakyat juta-juta dan sebagainya.

Jangan sekali-kali meniru-niru perangai Umno yang mema'sumkan raja-raja Melayu. Jika orang-orang Umno ada dewa-dewa mereka, jangan pula orang-orang PAS pun nak membikin dewa-dewa mereka sendiri.

Pengakuan TGNA tersebut dan persetujuannya untuk membetulkan keadaan adalah sangat dialu-alukan.Inilah sikap ikhlas dan mulia yang ada pada TGNA dan perlu kita memberikan sokongan terus kepadanya kerana beliau adalah tongak dan harapan kepada wujudnya kekuatan PAS bukan hanya di Kelantan , malahan di seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment