ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 December 2009

UMNO kurang ajar...busuknya sehingga ke usus...inikah budaya melayu yang nak di pertontonkan...!!!







"BIADAP DAN KURANG AJAR"...begitulah bunyi pada kain rentang gambar diatas...tapi mungkin mereka lupa, tindakan mereka (aksi kencing berdiri pada gambar) juga adalah biadap dan kurang ajar, malah melampaui batas, tidak bertamadun, serta tidak boleh diterima sama sekali..

Apakah caratindak ini diajar oleh bangsa Melayu? apakah perlakuan ini adalah tuntutan dan saranan agama?..nyatalah, ia adalah bahana dari penghayatan semangat asobiyah yang melampau..ia adalah malapetaka dari didikan semangat kebangsaan yang berlebih-lebihan..

Jika sebelum ini mereka melaung2kan itu dan ini bukan budaya kita, bukan adab dan cara kita, tetapi kali ini mereka seolah2 lupa bahawa tindakan ini juga amat berlawanan dengan budi bahasa umat melayu, apatah lagi bercanggah sama sekali dngan akhlak, tatasusila dan sahsiah seorang muslim!..

Jika marah atau benci sekalipun, ini bukan cara tindakbalasnya, ini bukan tindakan yang sepatutnya..percayalah, tindakan merekalah yang sebenarnya merendah2kan Melayu/Islam dimata bukan Islam..perlakuan mereka menjatuhkan 'air muka' dan maruah umat Melayu dan Islam dimata bukan Islam..

benar seperti  apa yang di dakwa Tun mahathir, "UMNO BUSUK SEHINGGA KE USUSNYA"..'UMNO ADALAH SEBUAH PARTI PERKAUMAN!"...

No comments:

Post a Comment