ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 July 2011

babi sial dan pukimak punya polis....polis jangan jadi samseng mau ugut rakyat pulak....ingat PRU 13 pakatan rakyat memerintah nanti lu orang akan mampos wa kasi tau.....!!!...



Ketua Polis Negaradi gesa   menarik semua ancaman kepada orang awam yang membuat laporan mengenai keganasan polis yang dilakukan terhadap peserta Bersih 2.0, 9 Julai lalu.
Polis juga seharusnya bertindak adil dengan menyiasat kejadian tembakan gas pemedih mata yang dilepaskan pasukan polis di KL Sentral pada hari itu.

Dalam kejadian tersebut, pengawal Datuk Seri Anwar Ibrahim mengalami kecederaan teruk sehingga remuk tulang pipi akibat terkena tembakan kanister gas, manakala Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad turut mengalami kecederaan parah di kepala.
Ini  mengulas kenyataan Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah yang mengatakan orang ramai yang membuat dakwaan palsu terhadap polis akan dikenakan tuduhan jenayah.

Acryl dilapor berkata individu yang membuat laporan palsu terhadap pegawai dan anggota polis ketika perhimpunan 9 Julai lalu akan didakwa mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan.

“Ia tugas pasukan polis untuk secara adil menyiasat semua aduan awam mengenai salahlaku polis. Ancaman seperti itu dikira menanam ketakutan ke dalam publik dan menghalang mereka dari melaporkan aduan terhadap jabatan polis...

Berdasarkan undang-undang, perbuatan berkenaan berupaya mengakibatkan kematian dan boleh dianggap sebagai satu cubaan membunuh
.
Kita  menggesa siasatan kejadian di laluan bawah KL Sentral itu dikelaskan sebagai cubaan membunuh di bawah seksyen 37 Kanun Acara Jenayah dan meneliti sebab itu...

No comments:

Post a Comment