ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 July 2011

Pendemo "Bahaya" Yang Kantoikan Polis kelmarin...bodohnya punya kokang kepala merah...muakakakaka...!!!

"Turun-turun..beredar dari sini,kalau tidak kami tangkap!!"

Woi brader kepala merah,takkan gua pun lu nak sapu jugak..gua

cuma nak cari pisang buat makan tengahari..agak-agak la brader..!!

woii.. otak  brader ..jangan kerana  tersepit kat  kepala jubor UMNO dan najib..

tak boleh nak pikir yang mana cari makan yang mana  jadi hamba abdi politik tak ikut aturan..

wa taraf cipan jugak lu tergamak  nak sapu....

wa benatang pun ada akai jugak...

tak macam lu...

wa nak makan  pisang BERSIH  suka hati wa...apa lu peduli...!!!