ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2011

CEO PERMATA. JOLISAKAN DUIT RAKYAT BELI PERMATA RM/USD 24 JUTA.....APA LU INGAT LU TAIKO KA LU BUAT SUKA HATI LU...NANTI LU PUNYA GENG TANGGUNG SAMA LU MATI....LU LAGI MATI MAAA...WA RAKYAT KASI PANCUNG.SAMA LU .PUNYA KEPALA....!!!


Ada orang kata, sesiapa yang buat demo pada pemerintah adalah buat kerja haram. Sesiapa yang berhimpun untuk menyatakan sesuatu kepada pemerintah, adalah berdosa. Maksudnya, sahabat yang menghunus pedang kepada khalifah dan berkata lebih kurang "Jika Khalifah memerintah dengan tidak adil, dengan pedang ini kami ingatkan", maka berdosa besar sangatlah sahabat Nabi itu? Orang Melayu ini beragamakan Melayu atau Islam sebenarnya?

Ginilah, jika kome Melayu suka sangat diperintah umno sampai mati, silakanlah, apa yang umno buat sepanjang memerintah Tanah Melayu ini, kome semua terima sahajalah. Yang baik ke, yang buruk ke, yang menipu ke, yang merasuah ke, yang menfitnah ke, yang mengC4 ke, kome semua terima sahajalah sebab umno itu pemerintah kome.

Cumanya, sejahat-jahat PM umno sebelum ini yang memang jahat lagi korup, diorang semua tidak adalah pula membenarkan isteri mereka membeli cincin berlian berharga juta-jutaan. Memang ada bekas-bekas PM membelikan atau membenarkan isteri mereka membeli cincin berlian mahal-mahal, mungkin juta juta RM, namun sehingga harga RM24.4 juta, atau USD24.4 juta, ini memang tahap PM C4.

Kot ye pun Rosmah hendak meroyan sangat memakai cincin juta-jutaan, tidak perlulah cerita pada kastam. Kan ke sudah buat naya pada diri sendiri, orang ramai sudah tahu, selama beliau pergi ke New York dahulu, bukannya apa, sahaja hendak menghabiskan duit rakyat. Rakyat tahulah dia itu CEO Permata, tetapi,janganlah sampai buat kerja gila mempermatakan jari gemukdia itu sehingga puluhan juta RM. Imelda Marcos kalah




Jacob & Co. Ni adik beradik APCO ni. Sama bangsa.



Kita bersangka baiklah (kah! kah!), ini RM24,584,400, bukan USD24,584,400.