ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 July 2011

tindakan ringan sampai hilang nyawa dan patah kaki...najib pundek cuba tipu dunia....!!!!



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata pihak polis menggunakan tindakan yang sewajarnya dalam usaha menyuraikan perhimpunan Bersih 2.0 di ibu negara Sabtu lalu.

“Ia (tahap tindakan polis) agak ringan sebab meskipun ia dikenakan, mereka (yang ditahan) telah dibebaskan selepas lapan jam dan mereka dilayan dengan baik,” kata beliau dalam temu bual dengan CNN hari ini.

“Tiada penggunaan tindakan yang tidak wajar dan penunjuk perasaan disuraikan dengan menggunakan pasukan yang minumum,” katanya.

Najib (gambar) juga mengetepikan perhimpunan Sabtu lalu memperjuangkan pilihan raya bebas dan adil atas alasan ia bersifat tidak berkecuali dan menekankan pentadbirannya komited untuk “mengadakan (pembaharuan sistem pilihan raya) lebih baik.”

Perdana Menteri ditemu bual di Britain, di mana beliau mengadakan lawatan rasmi empat hari.

Ia temu bual pertama Najib dengan media asing sejak perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu.

Sebelum ini, Najib dan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein mempertahankan tindakan polis.

Pihak penganjur mendakwa telah mengumpulkan kir-kira 50,000 peserta meskipun berhadapan dengan halangan polis di hampir seluruh negara. Polis menafikan angka itu dengan berkata hanya 6,000 orang berhimpun.



penyapu sial


Ringan apanya jantan sial.... sehingga nyawa Baharuddin melayang tanpa perikemanusian, ramai yang dipukul sewenang wenangnya, apakata kita rakyat cuba pada kamu dan polis.

Cakap depan penyokong sendiri boleh la,cuba cakap ditengah rakyat la. PEMBOHONG BESAR. Bukan rakyat tak nampak bagaimana polis bertindak GANAS ke atas masyarakat.

satu kl dia arah kunci,rampas baju kuning,ugut rakyat,masa demo kena sepak terajang dan di tangkap..itu tindakan ringan?..lahabau punya pm..ingat ini zaman bangsawan bugis ke?

PRU13, Jatuhkan Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment