ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 July 2011

KOTOR tak salah BERSIH lagi lah salah ....undang undang PORNO 1 malaysia....punca ahli parlimen Bakri di tangkap sekali lagi

Ekoran memakai baju Bersih, Ahli Parlimen Bakri, Er Teck Hwa sekali lagi ditahan polis kira-kira jam 8.30 malam tadi.

Beliau ditahan ketika dalam perjalanan menuju ke program memperingati mendiang Teoh Beng Hock di Muar, Johor dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Muar.

Ketika kejadian, difahamkan Er dan kumpulanya baru sahaja keluar dari Pusat Khidmat DAP Muar menuju ke program itu di mana tiga buah trak FRU sudah pun menunggu di kawasan itu.

Ketika itu, polis membenarkan mereka berjalan ke program itu secara berbaris seorang demi seorang.

Beliau yang memakai t-shirt Bersih bagaimanapun diarah menanggalkannya oleh seorang pegawai polis.

Er bagaimanapun enggan berbuat demikian dan mengenakan t-shirt merah bertulis "Ubah" yang diberi oleh seorang ahli DAP, sekaligus menutupi t-shirt Bersih di dalamnya.

Seorang anggota polis lain bagaimanapun tetap tidak membenarkan Er berbuat demikian.

Dia meminta Er agar menanggalkan baju Bersih tersebut, bagaimanapun ahli parlimen itu enggan dan berlaku sedikit kekecohan.

Akibat dari itu, Er kemudiannya ditahan.

Menurut peguamnya, Er bagaimanapun dibebaskan lewat malam tadi selepas pihak polis mengambil keterangan darinya.

 

harakahdaily

No comments:

Post a Comment