ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 July 2011

video polis dan videoseks datuk T serupa hitam putih dan kaburr...wa yakin 100 % pastinya dari derektor yang sama....UMNOPORNO...!!!

 

gua setuju mat sabu tak di langgar landrover polis....tapi wa lagi setuju mat sabu di langgar kereta polis,,,,muakakkaka....dasar polis penipu....!!!


Video yang ditayangkan pihak polis Khamis lalu mengenai himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai sesuai untuk zaman televisyen (TV) hitam putih.

Sayang seribu kali sayang, skrip ini hanya sesuai di zaman televisyen hitam putih, sedangkan sekarang zaman IT yang bergerak pantas seperti kilat,malah video berkenaan sebijik videoseks  yang di hasilkan untuk datuk T..

Sekarang polis Malaysia berada di dalam keadaan serba salah untuk menafikan bahawa mereka tidak berkasar ketika menghadapi demonstrasi Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu.Terbaru,  polis terpaksa menayang rakaman video menunjukkan layanan baik polis.

Hampir dua minggu baru polis menyiarkan video versi polis sedangkan seluruh dunia sudah menyaksikan kegaganasan polis sewaktu berhadapan dengan peserta demo melalui Youtube yang disiar selepas beberapa minit demo berlalu.

Sekarang polis susah hati, kerana rakyat tidak boleh menerima tayangan skrip polis..

Beberapa persolan yang dibangkit, kenapa lambat sangat video ditayang, sedangkan lambakan gambar yang terpapar melalui lensa kamera dan juga internet adalah sebaliknya.Adalah mstahil di dalam beberapa minit demo rakaman itu boleh diedit.

"Kenapa insiden gambar Tuan Haji Mohamad Sabu tidak ditayangkan sepenuhnya?"

Ini,  ditambah pula dengan polis  menuduh Mohamad Sabu tidak cedera sedangkan satu dunia tahu bahawa Timbalan Presiden PAS itu sudah menjalani pembedahan di hospital pakar Shah Alam, bukan bomoh patah Pongsu Seribu.

Nampaknya,  polis sekarang sedang bertarung dengan peserta Bersih dan menjawab tohmohan terhadap mereka.

Persoalannya,  di mana pergi Datuk sotong  Seri Hishammuddin.

Inilah nasib polis apabila bernaung di bawah kerajaan BN yang tidak bijak mengurus hal ehwal kepolisan.

 

jom tonton video temberang polis yang hitam putih kalernya...sebijik video seks datuk T


ko orang nampak mat sabu...aku tak nampak...penunggang motor tu pun ntah sape...pastinya pelakon pembohong puak puak anjing polis...

yang di bawah nie video datuk T...sengaja di kaburkan ...seperti di atas jugak...direktor sama beb...production carcosa sri negara...pusat video  lucah dan video penipu UMNOPORNO...!!!