ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 July 2011

Polis Tak Mengaku Lepaskan Tembakan Ke Hospital Tung Shin....Biasalah Polis dah jadi Perompak mana nak mengaku yang dia pergi menyamun...!!!!

Tiada gas pemedih mata dilemparkan di Tung Sin, kata polis

Pemangku ketua polis Kuala Lumpur Amar Singh hari ini menafikan dakwaan bahawa polis melepaskan gas pemedih mata ke dalam perkarangan Hospital Tung Sin di sepanjang Jalan Pudu, walaupun terdapat bukti yang menunjukkan sebaliknya.

Beliau juga mempertahankan tindakan pegawainya dalam menggunakan "kekerasan yang munasabah" untuk menyuraikan penunjuk perasaan, sambil berkata orang ramai melakukan memprovokasi terhadap polis.

woiii...singh...kici kici lembu jaga...sudah besar...UMNOPORNO jaga...satu senapang peluru dua...jaga jaga itu peluru nanti hantam lu punya kepala

"... Tidak ada gas pemedih mata yang dilemparkan. Saya nampak semuanya, saya ada di sana," katanya dalam sidang akhbar di ibu pejabat polis Kuala Lumpur.

Terdapat banyak dakwaan di rangkaian sosial dengan dengan para saksi dan ahli parti pembangkang menyiarkan banyak gambar dan video menunjukkan anggota polis anti-rusuhan didakwa melepaskan tembakan gas pemedih mata dan meriam air ke dalam perkarangan hospital swasta itu.

Beratus-ratus penunjuk perasaan berada di dalam kawasan tersebut untuk mendapatkan perlindungan.

Apabila ditanya sama ada pihak polis mengetahui mengenai bukti gambar dan video yang menyokong dakwaan tersebut, Amar kelihatan tergamam dan hanya menjawab beliau akan memeriksanya.

Beliau berulangkali menegaskan bahawa gas pemedih mata tidak digunakan ke atas penunjuk perasaan yang berada di hospital Tung Sin, tetapi berkata, beliau tidak ingat sama ada meriam air digunakan.

 

penyapu sial

bangsat punya  PDRM.....Pasukan polis bukan sahaja tidak menghormati hak rakyat untuk berhimpun tetapi juga menjejaskan keselamatan dan kesihatan awam dengan melepaskan tembakan gas pemedih mata ke dalam kawasan hospital Tung Shin.

Respons rakyat terhadap tindakan tersebut, rakyat Malaysia perlu memilih wakil yang boleh melindungi hak mereka...dan bukan jadi pengugat kesejahteraan 

Nak kaya cepat lagi naik pangkat dalam kerajaan BN, kena tipu dan kalo boleh tembak semua yang membantah.

Tanda-tanda sebuah kerajaan itu akan runtuh:
(1) Polis berlaku zalim terhadap rakyat dan tidak menghormati Perlembagaan Negara.
(2) Rakyat sudah benci dan tidak menghormati polis lagi.
(3) Rakyat hilang kepercayaan kepada sistem kehakiman.
(4) Rakyat hilang kepercayaan kepada SPR,Jabatan Pendaftaran serta Immigresen.
(5) Perdana Menteri yang berbohong,tidak menunaikan janji.
(6) Kenaikan harga bahan makanan dan bahan bakar.
(7) Menteri dan pegawai-pegawai kanan kerajaan rasuah berluas-luasa.
(8) Pembaziran wang rakyat,dan
(9) Penindasan hak asasi manusia.
Inilah kriteria dan syarat-syarat sebuah kerajaan itu akan tersungkur.

No comments:

Post a Comment