ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 July 2011

UMNOPORNO amalkan demokrasi dengan water cannon dan gas pemedih mata....!!!

 

sepertimana yang dilaporkan oleh media perdana bahawa Presiden UMNO bertekad untuk mempertahankan demokrasi di Malaysia dan tidak akan menggunakan penipuan untuk berkuasa.

Pedih mata rakyat Malaysia pada hari Sabtu yang lepas masih lagi tidak hilang kepedihannya, tiba-tiba hari ini kita disajikan dengan lakonan komedi yang telah diketahui jalan ceritanya.

Perdana Menteri sewajibnya sedar bahawa demokrasi adalah milik semua. Demokrasi yang sebenar ialah memberi hak kepada semua rakyat untuk memilih parti yang mereka kehendaki dengan bebas tanpa dipaksa atau disekat apatah lagi menggunakan water canon atau gertakan dengan tangkapan .

Presiden UMNO hendaklah sedar bahawa demokrasi yang sebenar ialah rakyat tidak boleh disogok dengan kempen palsu atau penyalahgunaan kuasa tanpa batasan. Itulah demokrasi yang harus dipertahankan dan bukannya mempertahankan pembohongan dan tipudaya untuk meraih sokongan rakyat.

Demokrasi juga bermaksud semua parti politik berhak menggunakan semua bentuk media massa untuk menzahirkan pandangan dan hujah mereka dalam membangunkan Negara. Bukannya dimonopoli oleh pihak pemerintah sahaja. Kemenangan mestilah dibina diatas ketelusan, hujah dan keyakinan dan bukan sebaliknya.

No comments:

Post a Comment