ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 July 2011

patut lah mencanak pengundi hantu..rupanya dapat kelulusan UMNOPORNO...JPN dah jadi sayap kanan UMNOPORNO...lepas nie nak beranak mintak aje kelulusan UMNOPORNO...!!!

Notis:

"Info Prihatin JPN:

Jika anda kehilangan MyKad akibat tercicir tanpa disedari kecuali yang berumur dibawah 18 tahun atau melebihi 60 tahun dan kes kecurian, kemalangan serta bencana alam.

Sila dapatkan surat sokongan daripada Pejabat UMNO (Di tingkat 1 atas Restoran Nasi Kandar Pelita) untuk permohonan pengurangan separuh daripada denda asal kehilangan MyKad."

Kalau "Prihatin" sangat, kenapa nak kena isi borang..? bagi je lah Diskaun... JPN ni sayap kanan UMNO ke sampaikan nak bagi Diskaun pun nak kena tunggu kelulusan UMNO..?