ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 July 2011

Tahniah Patriot kerana berjaya mengumpul 60 000 ekor penyokong....takziah PERKOSA dan Persatuan silat Lucah...kerana tak mampu menunjukkan telur busuk di celah kelengkang...!!!

Di Kepalai oleh Ketua Pemuda UMNO, Perarakan Pemuda PATRIOT yang tidak terkira jumlahnya ini telah bermula dari Bukit Bintang.

Bagi meramaikan lagi peserta yang bersama PATRIOT ini, ‘T’ Shirt PATRIOT telah diberikan secara percuma.. korang tengok.. berebut-rebut mereka..

Saksikan juga gambar-gambar yang dikatakan oleh Pencacai UMNO menyebabkan Cina-Cina DAP di Bukit Bintang bertempiaran lari bila melihat terlalu ramai yang turut berarak bersama PATRIOT

Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menjelaskan hanya 5,000 hingga 6,000 hadir menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 di ibu negara hari ini."Ia tidak besar seperti yang sudah-sudah. Juga tidak merebak," katanya.


Tak apalah.. berapa yang dia nak kata itu dia punya suka, pasal kita ada ribuan gambardan video yang membuktikan bahawa anggaran beliau itu salah sama sekali.. atau beliau mahu memperkecilkan suara rakyat?

Kalau BERSIH 2.0 hanya disertai oleh kira-kira 6,000 peserta mari kita lihat berapa ratus ribukah yang bersama PATRIOT?

Jika BERSIH 2.0 yang kehadirannya sekitar 6,000 orang saja menurut KPN lebih dari 1,400 orang telah ditahan.. korang agak berapa ratus ribukah yang bersama PATRIOT bila hanya enam ditangkap?

6 dari Patriot di tahan dan di bawa ke Balai Polis itu termasuk Ketua Pemuda UMNO Khairi Jamaluddin, Lokman Adam dan Rezal Merican..

 

No comments:

Post a Comment