ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 January 2011

setelah pulau dan kedaulatan negara di gadai...kem tentera pulak nak di gadai demi pulussss....dasar penghianat negara....!!!



Kenyataan Dr Boo cheng hau yang menarik perhatian  berkaitan isu kem tentera di mana menurut Laporan Ketua Audit Negara 2009, Ketua Audit telah mengenalpastikan tanggungjawab Pemaju KCSB terhadap kemajuan kerja pembangunan Kem Tentera Skudai telah berhenti pada tahap 18.3% dari Disember 2002 sehingga sekarang.

Kerajaan menghadapi risiko menanggung kerugian kerana tanah Kem Majidee dan Kem Tebrau seluas 155 hektar telah dipindah milik kepada pemaju dan seterusnya digadai kepada MBSB untuk membuat pinjaman sebanyak RM 465 juta yang sepatutnya ditujukan untuk pembinaan Kem Skudai.

Bon pelaksanaan KCSB bernilai RM 12.80 juta dan bon tanah sejumlah RM 256 juta telah tamat tempoh sah lakunya, yakni Kementerian Pertahanan tidak dapat menuntut kerugian daripada KCSB manakala tanah kem Majidee dan Kem Tebrau telah dicagar kepada MBSB.

Oleh itu, jika kontrak di antara Kementerian Pertahanan, KCSB dan MBSB ditamatkan, MBSB sebagai chargee tanah terbabit mempunyai locus standi untuk menuntut hak milik kepada tanah kem Majidee dan Tebrau apabila tentera di dua-dua kem masih ketiadaan tapak baru yang menentu untuk berpindah.
Bukankah isu ketenteraan ini sudah menjadi isu kepentingan negara?

No comments:

Post a Comment