ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 July 2011

bukan tidak ikhlas lah bodoh...dah masuk perangkap babi kerajaan UMNOPORNO ...kerajaan macam ini tak boleh di bawa berunding...guling secara paksa ....ubatnya...!!!



ha ha ha....padan muka dah kena kencing dengan UMNOPORNO.....depa tu tak boleh di bawa berunding....buat demo kat jalanraya dan guling secara paksa aje ubat nak mengajarnya...!!!

Pengerusi Bersih 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan menuduh pihak berkuasa memperlihatkan sikap “kurang ikhlas” kerana meminta gabungan itu memohon permit bagi mengadakan perhimpunan di stadium, Sabtu ini.

Ambiga (gambar) berkata halangan terbaru menjelang perhimpunan Sabtu ini bagi menuntut satu sistem pilihan raya yang adil dan bebas tidak konsisten sama sekali dengan jaminan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sebelum bahawa Bersih 2.0 akan disediakan sebuah stadium, malah ia juga kehendak Yang di-Pertuan Agong.

“Mengapa anda minta kami memohon permit sedangkan perdana menteri sudah pun kata OK?

“Kami tidak faham,” kata beliau pada majlis Kelab Koresponden Asing di sini.

Petang tadi, Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar mengingatkan Bersih 2.0 agar memohon mendapatkan permit bagi perhimpunan Sabtu ini sambil menegaskan, kegagalan berbuat demikian bermakna ia akan dianggap sebagai satu perhimpunan tidak sah.

Khalid berkata sehingga kini sekretariat Bersih 2.0 belum memaklumkan ataupun memberitahu pihak polis tentang rancangan perhimpunan mereka meskpin pentadbiran Najib bersedia untuk menyediakan stadium.

“Tiada panggilan daripada mereka, tiada maklumat,” kata beliau.

Semalam, sekretariat Bersih 2.0 membatalkan perhimpunan di jalanan sebaliknya sanggup menerima tawaran agar ia diadakan di stadium.

Apabila ditanya bahawa Bersih 2.0 sudah pun mendapat lampu hijau daripada kerajaan untuk mengadakan perhimpunan di stadium, Khalid berkata:

“... (Pengerusi Bersih 2.0) Datuk Ambiga, bekas presiden Majlis Peguam. Beliau harus tahu undang-undang.”

Bagaimanapun beliau memberi jaminan bahawa urusan memproses permohonan permit akan dipercepatkan dengan mengambil kira keadaan semasa.



penyapu sial


Segala tindakan tidak bertemadun kerajaan akan memakan diri sendiri dan akan menerima padahnya dalam PRU13 nanti. ..yang penting demo BERSIH 2.0 mesti di teruskan....tukar kepada tarikh lain dan jangan peduli dengan ugutan puak puak tak ada kote yang nak menentang arus untuk berdemo bersama...pasal polis....ini punya langsi dia cakap aje lebih...barua UMNOPORNO.....pakat ramai ramai masuk lokap tengok berapa lama dia boleh tahan....babi sial dan pukimak punya polis dan menteri sotong....!!!