ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 July 2011

lagi bukti pengerusi SPR pukimak ternak pengundi hantu

 

"Kalau di Selangor ada sampai 10,000 takkan di negeri-negeri lain takdak. Takkan Umno takmau kalah di Selangor ja. Di Kedah takkan takdak? Di Perak pun takkan takdak?

Hasil siasatan aku, di Perak pun sah ada jugak. Berapa ramai aku tak pasti. Yang tu nak kena tanya Dewan Pemuda PAS Perak. Kalau Pemuda PAS Selangor boleh kesan takkan Pemuda PAS Perak tak boleh kesan.

Kat bawah ni aku senaraikan nama-nama 'pengundi hantu' di negeri Perak yang aku jumpa.

BilNo. KP (L)No. KP (B)Nama PemilihLokaliti
11358075490925086219KAMARUN ZAMAN BIN AHMAD SHAH056/05/14/004
 1358075490825086289KAMARUN ZAMAN BIN AHMAD SHAH069/39/01/006
24172570490112086027OSMAN BIN ARSHAD076/56/10/011
 4172570490117085939OSMAN BIN ARSHAD076/56/10/011
34245676520321085770KASMAH BINTI JA'AFAR075/53/19/001
 4245676520331085926KASMAH BINTI JA'AFAR076/55/18/001
44749245550118086126PARMAISVAERY A/P SUPPIAH065/28/06/005
 4749245550108086026PARMAISVAERY A/P SUPPIAH070/41/02/010
55422619570503087027MOKHTARUDDIN BIN AHMAD SURI063/23/08/009
 5422619570503036561MOKHTAR BIN AHMAD SURI070/42/01/006
65426119570523035419CHE MUSA BIN YUSOF059/14/04/004
 5426119570523295069CHE MUSA BIN YUSOF059/14/04/005
75753340590403086148M.KRISHNAVANEY A/P MANIAM063/24/06/005
 5753340590403105732M.KRISHNAVANEY A/P MANIAM069/38/13/009
86208909610414086245ZAINAL ABIDIN BIN AIDI072/46/11/012
 6208909610415086245ZAINAL ABIDIN BIN AIDI072/46/11/012
96397062620108086713MOHD RASHID BIN ISMAIL059/13/01/008
 6397062620108086991MOHD RASHID BIN ISMAIL060/16/10/003
106840801591023025794PAPATHY A/P CHANDRAN066/31/01/009
 6840801591023025014PAPATHY A/P CHANDRAN074/52/05/012
117170288631114086326ONG SIEW LAI060/16/02/021
 7170288631114105216ONG SIEW LAI060/16/09/007
127328381640626105150TAN SUAN ENG076/55/07/002
 7328381640626086164TAN SUAN ENG076/56/09/015
137356424630320086728SELVI A/P SANMUGAM062/21/16/002
 7356424530320085030SELVI A/P SANMUGAM068/37/14/002
147491175641230065089ALIAS B HARUN066/33/01/028
 7491175641230086373ALIAS BIN HARUN074/51/08/007
157746922460406085778PANJACHARAM A/P KULLU065/28/05/012
 7746922460406085030PANJACHARAM A/P KULLU076/56/04/002
167949967520224105119RENGARAJAN A/L MUNUSAMY063/24/06/001
 7949967520224086085RENGARAJAN A/L MUNUSAMY063/24/09/016
178117792530617086448KHOR SIEW YING057/09/05/004
 8117792530617045064KHOR SIEW YING057/09/14/001
18A0175632650706055658MAZLINA BINTI MOHD SOM061/19/10/001
 A0175632650706105598MAZLINA BT MOHD SOM061/19/10/001
19A0387772660102025561BAHARIN B APTU077/58/03/001
 A0387772660102089135BAHARIN BIN APTU077/58/03/001
20A0419976660427055160ROSNI BT NAPIAH058/11/05/005
 A0419976660427086928ROSNI BINTI NAPIAH074/51/08/002
21A0662442651108086491MOHAMED NAYAN BIN DIN063/23/03/011
 A0662442651108106165MOHAMED NAYAN BIN DIN063/24/01/002
22A0804415670528715040SAPIAH BINTI ABDUL SANI058/12/02/002
 A0804415670528665012SAPIAH BINTI ABDUL SANI058/12/02/003
23A0841298671121085133KHAIRUL ANWAR BIN HASHIM073/49/18/001
 A0841298671121086339KHAIRUL ANWAR BIN HASSIM073/49/18/016
24A2125850720605086739CHIK MUN CHOONG071/43/02/028
 A2125850720605085912CHIK MUN CHOONG071/44/11/008
25A2449261690604106481PANDAK RAINI A/L NGAH073/48/03/001
 A2449261690604106107PANDAK RAINI A/L NGAH073/48/04/016
26A2928284741127086383MOHD NIZAR BIN HAWARIZI076/55/16/002
 A2928284741127086373MOHD NIZAR BIN HAWARIZI076/55/19/016
27A3090579750512085400HARLINA BINTI ABD SAMAD074/52/01/002
 A3090579750526085989HARLINA BINTI ABD SAMAD074/52/01/002 

Hasil semakan aku dengan JPN, No KP 490925086219 tak ujud di JPN manakala No KP 490825086289 sah milik KAMARUN ZAMAN BIN AHMAD SHAH.

Apa pun, masa PRU13 nanti Kamarun ni boleh mengundi di 2 tempat. Sebelah pagi mungkin di Dun Selama dalam Parlimen Larut dan sebelah petang pulak di Dun Bota dalam Parlimen Parit.

Dia tak perlu ada 2 kad pengenalan dengan no yang berbeza, cuma perlu guna kad pengenalan yang sama dengan mana-mana no KP. Kalau setakat berbeza 3 no memang ada tertulis dalam Buku Panduan Ketua Tempat Mengundi kalau tak silap ingatan aku, penama tu layak mengundi.

Kalau dah kena celup jari dengan dakwat kekal di Selama, takkan dia berani lagi nak mengundi di Bota. Nak cari kena pelangkung dengan anak buah Cikgu Zainal kat sana? Pasai tu la SPR tak jadi nak guna dakwat kekal masa PRU12 dulu kot.

Lagi satu, yang aku herannya, macamana DPP Selangor boleh suruh SPR bersihkan Daftar Pemilih. Nak suruh bersihkan apanya lagi pasai sebelum-sebelum ni dah selalu sangat SPR bagitau kita yang SPR sentiasa buat pembersihan. Nak harap apa lagi dengan pembersihan cara SPR yang tetap jugak kotor macam tu.

Kalau sentiasa buat pembersihan pun masih ada jugak yang ada dua nama macam ni, maknanya tak guna mintak lagi SPR buat pembersihan. Sebenarnya bukan Daftar pemilih saja yang patut dibersihkan tapi dengan SPR tu sendiri yang patutnya lebih dulu dibersihkan dan MENDAPAT KEPERCAYAAN AWAM macam yang digariskan dalam Perlembagaan.

Cara yang paling mudah nak pastikan Daftar pemilih tu benar-benar BERSIH 2.0 cuma dengan batalkan daftar pemilih sedia ada dan ujudkan daftar pemilih baru dengan menggunakan data yang ada pada JPN. Atau dengan kata lain, buat pendaftaran secara automatik.

Kalau lepas tu pun kotor jugak, SPR dengan senang hati boleh lepas tangan. Masa tu kita ramai-ramai pakat tibai JPN pulak la dengan diketuai oleh Pengerusi SPR sendiri.

cenangau