ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 July 2011

PUAK DAYUS DAN BACUL INI TERPAKSA PERALATKAN AGONG...NAMPAKNYA AGONG JADI LEMBU PORNO UMNOPORNO...!!!

nampaknya raja raja sekali lagi di lembukan oleh UMNOPORNO yang bacul...dah puas jadikan binatang ternak kini cuba berak sampai habis atas kepalanya pulak...!!!

bila kita  dengar komen puak-puak Umporno ni tentang BERSIH. Hiruk pikuk mereka berhujah mengapa Datuk S. Ambiga seorang Non Muslim dipilih sebagai pemimpin BERSIH, mengapa PAS berada di bawah pemimpin itu? Itu hujah dari puak yang bengap lagi dayus.

Betul ke mereka ni menentang sangat BERSIH kerana Ambiga tu Non Muslim? Sewaktu BERSIH 1.0 dulu, siapa pemimpinnya? Waktu itu adalah Syed Shahir (Bekas Presiden MTUC) seorang Muslim. Masa itu puak dayus ini menentang juga BERSIH. Kalaulah BERSIH ini dipimpin oleh Tuan Guru Nik Aziz sekali pun mereka akan menentang juga, dan cari alasan kununnya orang berserban tidak sesuai memimpin BERSIH untuk berdemontrasi. Pilih pula Anwar, mereka akan kata Anwar ada kes di mahkamah jadi tak wajar dipilih jadi pemimpin BERSIH. Hatta, jika BERSIH ini dipimpin oleh Malaikat sekali pun, puak sekutu Apco ini akan menentangnya. Kerana apa? Sebabnya hati dah busuk, jiwa dah kotor dan takut kehilangan kuasa. Itu saja.

Lepas ini, mereka akan menyalak pula kata BERSIH tidak mendapat sambutan sekiranya BERSIH mengambil keputusan mematuhi nasihat Ke Bawah Duli Tuanku. Ini taktik mereka yang sudah boleh kita baca. Apa pun, rakyat dah tahu siapa yang bacul dan dayus