ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 July 2011

sibuk jadi perkakas politik UMNOPORNO......padan muka..Syabas diarah bayar peguam, Harakah RM20,000



Mahkamah Tinggi di sini Selasa memerintahkan Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) membayar RM20,000 kepada seorang peguam kerajaan Selangor selepas menolak permohonan komital berhubung dakwaan menghina mahkamah.

Hakim Mohd Arif Mohd Yusof memutuskan demikian selepas mendapati peguam Fahda Nur Ahmad Kamar yang terlibat dalam kes saman sivil antara Syabas dan kerajaan negeri Selangor, hanya membuat kenyataan kenaikan tarif air dalam satu majlis tertutup.

Mohd Arif berkata kenyataan Fahda Nur juga tidak disiarkan oleh media lain selain Harakah yang diedarkan kepada ahli sahaja dan ia tidak menghina mahkamah.

Selain Fahda Nur, Mohd Arif turut memerintahkan Syabas membayar RM20,000 kepada editor Harakah di atas penolakan permohonan itu, lapor Bernama Online.

Artikel bertajuk ‘SAR bantu kempen bantah kenaikan tarif air’ diterbitkan di Harakah pada 7 Disember 2010.

Fahda Nur diwakili peguam Tommy Thomas dan Mohd Yusmadi Yusoff, manakala Max Leong mewakili Syabas dan peguam dari firma guaman Mohd Hanipa Maidin mewakili Harakah.
Blogged with the Flock Browser

No comments:

Post a Comment