ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 July 2011

Upah Indon berdemo di Komtar....hey Pak Menteri Mana Mau Lari ha....!!!

Utusan meloya melaporkan 1500 orang berdemo, malaysiakini melaporkan 300 orang saja berdemo, angka itu bukan persoalan besar tetapi yang menjadi persoalan besar mengapa polis membiarkan mereka berarak sejauh 6 km dari Masjid Acheh hingga peniaga terpaksa tutup kedai kerana takut.

Dalam utusan meloya tajuknya demo bantah kerajaan DAP P.Pinang, utusan meloya lidah rasmi umporno memang sengaja suka menyebut kerajaan DAP dari menyebut kerajaan Pakatan Rakyat untuk ditanamkan dalam kepala otak Melayu orang kampong bahawa P.Pinang kini diperintah oleh cina DAP.

Isu perkauman menjadi senjata utama umporno yang kini diambang sakaratul maut. Bagi mereka koh tsu koon tu bangsa Jawa agaknya. Tahun 2004 umporno menang 15 kerusi dan menjadi majoriti tetapi malangnya ketua menteri umporno serahkan pada orang Jawa bernama koh tsu koon. Bukankah ini khianat namanya kepada Melayu?

Semalam TV3 suku memaparkan senatak raja sesumpah ezam kepala 6 kotak hitam ditangkap bersama macai setianya ghani harun.

Ditayangkan juga sedutan ucapan senatak raja sesumpah yang dari dulu gunakan ayat yang sama.."Ini baru permulaan saudara..kalau setiap hari setiap minggu setiap bulan kita berhimpun.. Guan Eng yang zalim akan lari.." Kah kah kah.. Ayat itulah juga dulu hang dok guna akhirnya hang yang lari masuk semula ke lubang naijs..

Selepas itu katak zahRAIN pula muncul dakwa Guan Eng arah ketua polis tidak benar ikat jamin mereka yang ditangkap..kah kah kah..alahai katak zahRAIN nak bohong pun agak2 lah..rakyat tahu kamu tu katak yang rindukan hujan...ong..ong..ongkossss.. sejak bila polis apco akur cakap pemimpin Pakatan Rakyat, polis apco di bawah mufti hishamudddin auww yang keluar fatwa baju kuning BERSIH haram.

JAKIM juga telah keluarkan teks khutbah yang melarang umat Islam menyertai demo BERSIH kononnya akan menghuru harakan negara.

Pasukan bolasepak negara sepatutnya pakai baju kuning sebagai tuan rumah bila menentang Taiwan tetapi oleh kerana umporno diserang wabak demam kuning maka terpaksalah mereka memakai baju biru..

Wabak demam kuning ini adalah petanda umporno sebenarnya sudah kelemasan..mereka tahu mereka bukan sahaja akan jadi pembangkang di Pulau Pinang tetapi akan jadi pembangkang di Malaysia.

Berbalik kepada demo komtar selepas Jumaat kelmarin, rupa-rupanya ada juga mek Indon turut berdemo, pakai lilit kepala pun terbalik..umporno upah ke? Bila tengok mek Indon..teringat pak menteri..hei pak menteri..mana mau lari haaaa..

 

sumber... ss