ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 January 2010

aduka taruna ko telah teraniaya rupanya....!!!!

ha ha ha...ko orang percaya tak dengan aduka taruna....mana ada aduka tulis macam di bawah ini...ini musti kerja kerja cybertrooper UMNO...atau geng geng UMNongok yang baling bom api kat gereja dan surau ...mereka semua pendengki....tak boleh tgk orang senang...kalau tak pun geng geng curi enjin jet atau geng geng monggolia yang beli kapal selam skrap dengan memperalat cibai monggolia....atau geng geng toyol yang bina mahligai rm 21 juta hasil buat part time cabut gigi waktu pejabat....

tapi kan...aku rase budak aduka ni dia blogger baik punya....selalu cakap pasal GUA...tentu selalu berkelamin dalam gua...mana bisa mampu tulis macam nie....

TAPI AKU SYAK SAPE ORANG KALAU KO NAK TAU....NIE MUSTI NATANG DERIS PUNYA KERJA.....!!!!YA AKU PASTI NATANG DERIS PUNYA KERJA....TAPI AKU HERAN NATANG NIE TAK ADA PULAK 31 LAPORAN POLIS DI BUAT OLEH JUAK JUAK TU SEPERTI YANG ANAK YATIM TUA BAGI TAU DALAM TV GILA SEBENTAR TADI....HERAN SUNGGUH...YANG JADI MANGSA BUDAK ADUKA JUGAK YANG JADI MANGSA....KECIAN ADUKA...



DULU DUDUK DAN BERCAKAP DALAM GUA....KINI BAKAL MENGHUNI GUA GELAP GELITA......GUA PAK POLISI...!!!!!



nah baca lah rintihan kununnya di tulis si aduka nie.....


“Dah mampos buat cara mampos la. Boleh plak simpan mayat nak tunggu Datuk Bendahara balik dari shopping. Boleh meeting isytihar sedang terlentang. Padahal dah mampos pagi tadi. Pergi mampos sama lu. Bodoh punya kerajaan spesi stupid.”


“Pada gua, mazhab2 ni semua bangang nak mampos. Aku mazhab Shafie, ekau mazhab Hambali, dio mazhab Hadari. Kalau mak gua Shafie, gua kena Shafie. Kalau geografi gua Shafie, gua kena Shafie gak (Elin sorang jer Shafie Apdal). Kan ke ketetapan yang baling bongok dalam dunia.”


“Samo gak isu perang Muawwiyah-Aishah dgn Ali. Pada gua Aishah dan Muawwiyah manusia stupid dalam tajuk itu. Lu nak hukum gua kapir pun gua no hal punya. Memang 2-2 salah, tapi paling berat kat mangkuk 2 ekor tuh. Apa ingat Aishah isteri Nabi dia maksum. “


“Takda maknanya, mak gua Shafie, gua kena Shafie sampai mampos. Sambung ke anak cucu. Ada bahan mentah yang suruh lu terikat dengan keturunan dan terikat dengan tafsiran 3rd party? Pada gua, ada banyak tafsiran Shafie yang mengarot, sebagaimana banyak lagi tafsiran mengarot dari mazhab lain. Kerana apa? Kerana kuasa mentafsir bahan mentah, Allah tak beri kepada hanya 4 ekor mazhab ni secara mutlak. Refresh beb… refresh sket.”


“Muawiyah + Aishah plak.


Lagi 2 ekor mangkuk. 2 ekor mangkuk bukan pada ahli syurganya atau pertalian darah Nabi, tapi kepada tajuk. Isteri Nabi Nuh jatuh hukum bangang, tetap jatuh hukum bangang. Anak Nabi Nuh jatuh hukum bangsat, tetap jatuh hukum bangsat. Anak Nabi Adam jatuh hukum sohai, tetap tiada kompromi. Sohai sebab bunuh saudara sendiri.

Anak Nabi Muhammad SAW kalau mencuri, potong tangan dia. Seandainya dia bertaubat selepas itu, atau redha Allah lebih tinggi dari perbuatannya mencuri, dia tetap Allah masukkan dalam syurga.

Aishah penyebab kematian ratus ribu nyawa dan darah muslim, dia tetap jatuh hukum bangang nak mampos. Dalam tajuk itu.

“Jumhur ulama menetapkan keduanya tidak salah. Tapi Ali menghampiri kebenaran.”

What the f**k? Berapa ramai mampos sebab kerja bodoh dikatakan tiada yang salah? Hanya kerana status elite Aishah? Hanya kerana dia kerabat diraja atau hanya kerana dia keturunan Syed? Islam itu Allah punya atau ulama punya? Niamakahai.”



SELAMAT MENGINAP DALAM GUA.....GUA (penyapu sial ) tumpang sedih...!!!!!

No comments:

Post a Comment