ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 January 2010

Firaun kecil PKR di sunting UMNO haramjadah ...terimalah aje zul jangan malu malu anjing time tgh laku nie.....

UMNO Pelawa Zul Kulim Sertai Parti Itu

UMNO sedia membuka pintu untuk Ahli Parlimen Kulim - Bandar Baharu, Zulkifli Noordin menyertai parti itu sekiranya beliau dipecat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) berhubung pendiriannya tentang penggunaan kalimah Allah.

Timbalan Menteri Pelajaran, Dr Mohd Puad Zarkashi berkata, UMNO bersifat terbuka mengenai perkara tersebut selagi beliau boleh menerima asas dan matlamat perjuangan parti itu yang cukup jelas iaitu untuk menegakkan dan mempertahankan Islam.

“Pada masa sama, UMNO mempunyai kerukunan hidup rakyat Malaysia dan tidak ekstrem, lebih mengutamakan permuafakatan dan mengutamakan keadilan kepada semua pihak.

“Sebab itulah hubungan baik UMNO dengan parti komponen dapat dipertahankan.

“Oleh itu, kita terbuka sekiranya Zulkifli ada hasrat untuk menyertai UMNO dan kita mengalu-alukannya,” katanya pada sidang media selepas mengadakan lawatan ke projek pembinaan asrama terbengkalai Sekolah Menengah Kebangsaan Kuala Kubu Bharu (SMKKKB) di sini semalam.

Mohd Puad berkata, UMNO tidak mengambil kesempatan atas kecelaruan berlaku terhadap parti itu ketika ini.

Menurutnya, beliau menghormati pendirian Zulkifli di atas keberanian beliau mengatakan bahawa sanggup dikenakan sebarang tindakan di atas pendirian beliau mengenai isu kalimah Allah.

Katanya, beliau melihat apa yang berlaku dalam Pakatan Rakyat (PR) adalah seolah-olah bahawa mereka tidak ada mekanisme untuk mengendalikan perbezaan pendapat dan ia antara penyebab Pakatan Rakyat tidak didaftarkan sebagai satu pertubuhan yang sah berbanding dengan Barisan Nasional (BN) sehingga ke hari ini.

Beliau juga bersetuju dengan pendapat sikap diktator penasihat pasti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi punca kenapa perkara itu berlaku sehingga Zulkifli terpaksa menggunakan blog menyatakan pandangan dan pendiriannya.

“Dan akhirnya Zulkifli terpaksa membuat laporan polis untuk beliau mempertahankan pendirian tersebut.

“Ini cukup jelas, sebab saya bila lihat Anwar memanggil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam seperti Angkatan Belia Islam (ABIM) dan juga Gerakan Islamiah Malaysia (GIM) untuk mempertahankan pendiriannya.

“Pertemuan itu sebenarnya pada saya bukan diskusi atau dialog, tetapi dia mengharapkan mereka menyokong pendirian beliau dengan kalimah Allah,” katanya.

Menurutnya, sikap Anwar itulah menyebabkan ramai dalam kalangan pemimpin PKR yang keluar dari parti ataupun menjadi ahli politik bebas.

Sementara itu, ketika ditanya berkenaan wujudnya tuduhan terhadap UMNO memberikan habuan kepada Zulkifli untuk mengambil keputusan meninggalkan PR, Puad berkata ia adalah satu tuduhan biasa.

“Itu memang tuduhan yang akan dibuat oleh Anwar Ibrahim sebab dalam isu kalimah Allah yang mengatakan UMNO yang merancang, begitu juga apabila ramai ahli jawatan kuasa PKR Kuala Selangor meletak jawatan mereka kata UMNO.

“Apa kena mengena perkara tersebut dengan UMNO?” katanya.

Beliau berkata, UMNO sudah memahami perkara tersebut kerana apa yang berlaku di dalam PKR sudah sememangnya dipalingkan kepada UMNO. -SH


Dakwaan firaun kecil tidak akan dilayan

SHAH ALAM- “Kita tidak mahu layan kenyataan wujudnya firaun kecil dalam parti,” kata Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Dr Syed Husin Ali ketika diminta mengulas kenyataan Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu Zulkifli Noordin semalam.

Menurutnya, Zulkifli tidak dibenarkan membuat sebarang kenyataan kerana sedang disiasat lembaga disiplin parti.

“Ketua Umum (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim telah berkali-kali mengingatkan kepada beliau melalui email dan khidmat pesanan ringkas (SMS) supaya tidak mengeluarkan sebarang kenyataan, tetapi beliau tidak patuh.

“Dia boleh cakap apa pun (sekarang), tetapi kita tidak mahu layan,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau berkata, kes Zulkifli akan selesai dalam tempoh terdekat.

“Kita tunggu dan lihat sajalah nanti apa tindakan yang bakal dikenakan,” katanya.

Sebelum ini, Zulkifli berkata, ada firaun kecil yang cuba menjatuhkan beliau melalui media sedangkan beliau belum menerima notis untuk menghadiri prosiding jawatankuasa disiplin mahupun biro politik.

Zulkifli menegaskan dalam isu penyalahgunaan kalimah Allah, beliau tidak akan berkompromi walaupun sedikit dan bersedia hadapi sebarang kemungkinan.

Kelmarin, Setiausaha Agung parti itu, Saifudin Nasution, memberi amaran kepada Zulkifli berikutan tindakannnya yang dianggap mempunyai elemen membelakangkan saluran dalaman parti.


penyapu sial

ha ha ha...tuduhan tu lah yang sesuai dengan ngko sebenarnya...manusia tak sedar diri....ngko tu patut di cantas aje sbb dah nak bersetubuh dengan UMNO...apa tunggu lagi cau lah....!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment