ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 January 2010

Polis naik pentas hentikan ceramah Anwar

Ceramah yang disampaikan oleh Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kampung Kerinci menjadi tegang setelah pihak polis menaikan pentas untuk menghentikan ceramah beliau. Ketua Polis Daerah Brickfields ACP Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid bertindak naik ke pentas setelah setengah jam ceramah itu disampaikan. Ceramah yang disampaikan mengulas mengenai pertuduhan liwat, pembelian kapal selam, kematian Teoh Beng Hock dan kehilangan enjin Jet. "Sebab itulah tema ceramah saya bulan ini adalah 'Selamatkan Malaysia'," katanya.

Wan Abdul Bari menegaskan ceramah yang disampaikan Anwar adalah tidak selaras dengan program tersebut. "Ia adalah program perjumpaan dengan rakyat. Pada peringkat awalnya, okay, tetapi bila beliau hadir, ucapan-ucapannya lebih berunsurkan politik yang tidak selaras dengan program mesra rakyat, jadi kita terpaksa memberhentikannya," katanya. Sementara itu, ahli Parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar turut mengkritik tindakan pihak polis yang disifatkan tidak wajar



penyapu sial

polis pun tak cukup sampai nak pakai FRU plak untuk ceramah kecil macam ni,
habis kalau Pakatan buat ceramah mega kena pakai Tentera Darat, dan mungkin TUDM dan TLDM lah!!

No comments:

Post a Comment