ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 January 2010

UMNO lah guru penderhakaan dan penghinaan kepada sultan dan raja raja...aduka taruna hanya produk musibat yang di hasilkannya...!!!

Jika UMNO sendiri tidak memulakan penderhakaan terhadap Raja-Raja adakah anak-anak Melayu berani memulakan?

Aduka dipersalahkan kerana dikatakan seorang Blogger PAS, walaupun beliau bukanlah Ahli PAS. Dia dikatakan Blogger PAS hanya kerana terdapat iklan 'T' Shirt PAS Reform di dalam blognya itu.

Adakah dengan hanya mempamirkan 'T' Shirt PAS Reform yang mempunyai logo PAS itu kita secara automatik menjadi ahli PAS.

Kalau dengan meletakkan gambar TG Nik Aziz itu aku dikatakan ahli PAS.. itu juga silap.. Aku bukan ahli PAS.

Perkara sebaliknya pasti akan berlaku jika Aduka Taruna mempamirkan logo atau lambang UMNO atau BN didalam blognya..

UMNO yang memulakan usaha dan pergerakan membenci serta mengutuk Raja-Raja Melayu. Aduka Taruna, sebagai anak muda, hanya meniru dan mengikut contoh yang ditunjukkan UMNO semata-mata. Aduka Taruna adalah produk pembentukan pemikiran yang selama ini digunakan oleh UMNO ke atas orang Melayu. Mengapa mahu menghukum Aduka Taruna. Beliau tidak berdosa. Yang patut dihukum adalah UMNO.




contoh nya yang ini...


  • Bukan Annuar Musa dahulu pernah menabalkan Raja baru, satu tindakan yang jelas derhaka kepada Raja? Di mana tindakan ke atas beliau?
  • Ke mana tindakan kepada puak2 ini yang diambil oleh polis? Adakah kerana mereka UMNO, maka mereka bebas mengutuk Raja-Raja Melayu?
  • Bukankah Dr Mahathir telah berusaha bersungguh-sungguh membuang kekebalan Raja-Raja Melayu sebanyak dua kali? Di mana tindakan terhadap Dr Mahathir?
  • Bukankah Mat Taib pernah berbohong kepada Sultan Selangor SECARA BERTULIS sewaktu beliau bernikah dengan Ku Yah di Siam? Dimana tindakan pada Mat Taib?
  • Bukankah PAk Lah sendiri engkar keputusan Raja Perlis melantik Mat Isa Sabu sebagai MB Perlis, kemudian terpaksa tarik balik keengkaran beliau. Mana tindakan ke atas Pak Lah?
Ini bererti Aduka Taruna cuma mengikut contoh yang telah ditinggalkan UMNO semata-mata. Tidak lebih dari itu.

No comments:

Post a Comment