ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 January 2010

Hanya Beruk Beruk Yang Baca Utusan Meloya






















Ya la,beruk lebih suka baca utusan dari makan buah betik....sebab depa beruk beruk...nak tgk gambaq  dan ayaq ayaq  geromal utusan sama tak dengan kerabat kerabat  beruk punya salahsilah...kalau ada...depa  beruk beruk nih berminat nak jadi editor dia...senang punya kerja...modal tak adaq  tapi hantam sembrono mcm tak cukup akal...sbb modal tak adaq...

Dah tak dak modal nak kutuk mamat ni.

dasar mangkuk tandas penyapu cibai  punya paper..

Lagi kaitan Anwar-Azmin dipersoal

Oleh ...beruk beruk di utusan....Saiful Haizan Hasam
saiful.hasam@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 23 Jan. - Isu 'hubungan istimewa' antara Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Naib Presiden parti itu, Azmin Ali sekali lagi dipersoalkan kerana ia semakin menjadi- jadi.

Kali ini ia dibangkitkan oleh bekas Naib Presiden PKR, Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak yang mendakwa tahap hubungan mereka amat sukar difahami kerana Anwar dilihat akan memenuhi apa jua kehendak Azmin.

Beliau yang merupakan kawan keluarga Anwar berkata, 'hubungan istimewa' itu menyebabkan Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail umpama tiada kuasa dan sekadar menjadi patung dalam struktur kepimpinan parti.

"Pemerhatian saya mendapati hubungan mereka penuh kerahsiaan, saya tidak dapat memahami kenapa, apa jua kehendak Azmin akan dipenuhi Anwar sehingga diberi peluang mengetuai PKR Sabah walaupun ia tidak logik.

"Memanglah PKR ini diberi jolokan parti 3A tetapi yang berkuasa ialah Anwar dan Azmin sahaja, Azizah ini sekadar 'patung' sahaja," katanya sewaktu dihubungi Mingguan Malaysia di sini hari ini.

Saidatul Badru menyertai PKR pada 1998 dan sewaktu berada di puncak kerjaya politik bersama parti itu beliau meletakkan jawatan sebagai Naib Presiden dan Pengerusi PKR Sabah pada 3 April 2006 dan kemudiannya keluar parti pada 13 Ogos 2007.

'Hubungan istimewa' antara Anwar dan Azmin sebelum ini pernah dipersoalkan oleh bekas rakan karib Anwar pada 18 Oktober tahun lalu, Datuk S. Nallakarupan yang berkata: "Anda (wartawan) sepatutnya tanya Anwar kenapa Azmin begitu istimewa? Kalau dia tidak mahu jawab bolehlah tanya isterinya, Wan Azizah."

Mengulas lanjut, Saidatul Badru berkata beliau yakin sebenarnya Wan Azizah sendiri tidak menyukai 'hubungan istimewa' Anwar dan Azmin tetapi beliau terlalu takut untuk bersuara.

Lantaran itu katanya, Wan Azizah terpaksa taat secara melulu kepada suaminya dan memendam rasa.

"Memang Wan Azizah selalu menonjolkan imej wanita Islam yang tidak pernah lekang dengan zikir tetapi dia perlu sedar ketaatan kepada suami perlu ada syarat-syaratnya, asas kebenaran perlu jadi perkiraan.

"Namun dalam isu tuduhan meliwat bekas pembantunya, Anwar kita lihat banyak berdalih, kini sibuk pula mahu kesnya dibicarakan mengikut undang-undang syariah supaya empat saksi dikemukakan tapi tidak mahu membersihkan namanya dengan cara alternatif iaitu bersumpah laknat," tegasnya yang merupakan peguam syariah.

Dalam perkembangan berkaitan, Saidatul Badru menasihatkan rakyat Sabah supaya tidak tertipu dengan permainan politik Anwar.

Katanya, sejak Anwar keluar dari penjara beliau tidak pernah menunaikan janji-janji PKR yang ditabur untuk rakyat Sabah.

"Nasihat saya janganlah terpedaya, saya ini kawan keluarga Anwar dan Wan Azizah malah pernah berada dalam kepimpinan tertinggi parti.

"Kalau saya sendiri sudah terkena, apatah lagi mereka yang baru bersama PKR dan tidak mengenali mereka berdua secara peribadi," katanya.

utusanmeloya

No comments:

Post a Comment