ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2010

HIKAYAT PENYAPU LARA ( SIAL ) KECUT TELOQ DENGAN BIG MOMMAAA.....


Raja bagi kerajaan Zimbabwe murung. Dia sedih mengenangkan keadaan dirinya yang ditimpa penyakit takut bini. Dia sudah berusaha hendak menjadi berani, tetapi tidak berjaya.

”beta rasa, baik beta panggil semua menteri-menteri dalam kerajaan agar berhimpun. Dalam ramai-ramai, takkan semua takut bini. Beta akan belajar tak takut bini dengan menteri beta yang tidak takut bini itu” hati raja Zimbabwe berkata.

Lalu, dipanggil semua menteri-menterinya supaya berhimpun. Semua menteri-menteri hadir.

“wahai menteri-menteri beta sekelian... sesiapa dikalangan Dato’-Dato’, mereka yang takut bini, sila berada di sebelah kanan beta” titah raja Zimbabwe itu.

Mendengar titah tersebut, semua menteri-menteri perpandangan wajah sesama mereka. Kemudian, mereka beramai-ramai menuju ke arah sebelah kanan raja, melainkan seorang sahaja yang masih lagi kekal di tempatnya, iaitu Perdana Menteri yang bernama Dato’ Nazak.

“ooo. Baru beta tahu, rupa-rupanya Perdana Menteri Beta seorang yang berani.. beta tidak menyangka semua ini” hati Raja berbisikan.

“Wahai Dato’ Perdana Menteri.. sila hadir rapat kepada beta” titah raja.

“Ampun Tuanku, Hamba tidak dapat merapatkan diri hamba kepada tuanku” sembah derhaka Perdana Menteri, sambil kedua tangannya diangkat dikepalanya, merafa’ sembah.

“tak pe la.. lagi pun beta yang nak belajar ilmu daripadanya. Tak mengapa, beta merapatkan diri beta kepada dia pun tak mengapa. Yang penting, beta dapat belajar ilmu tidak takut bini” bisik raja dalam hatinya.

Raja Zimbabwe pun menuju rapat kepada Perdana Menteri. Sesampai rapat sahaja dengan perdana Menteri itu, raja itu bertanya, ”mengapa Dato’ tidak mahu rapat dengan beta?”

”ampun tuanku.. Isteri beta pesan, agar jangan pergi ke mana-mana melainkan setelah dia sampai. Sebab itu, hamba tidak boleh pergi rapat kepada tuanku” jawab Perdana Menteri ringkas.

”cit.. sial punya perdana Menteri.. dia lagi takut bini daripada beta” bisik hati Raja Zimbabwe...

"siapa nama Isteri Dato'?" Soal Raja Zimbabwe

sambil tersengih dan menganggat kedua tangan merafa' sembah, Perdana Menteri menjawab, "Big Mama Tuanku"

"patut pun" hati Raja berkata.

No comments:

Post a Comment