ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 January 2010

PAS... PIS .... PUS .... mamPOS....patut pun mampos pasal tiru UMNO yang nak mampos....!!!!

Keputusan siasatan jawatankuasa disiplin PAS terhadap dua pemimpin popular PAS, Datuk Dr Hasan Ali dan ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad, yang dijadualkan diumumkan hari ini, ditangguh kepada 29 Januari depan.

Khalid Samad menghadapi dua tuduhan iaitu:

1)Membuat ucapan terbuka mengkiritik pesuruhjaya PAS Selangor yang mengkritik isu tatatertib oleh jawatankuasa pilihan khas mengenai keupayaan, kebertanggungjawaban dan ketelusan (Selcat).

2)Kerana Khalid telah menulis dalam blognya, mendedahkan minit mesyuarat badan perhubungan PAS selangor pada 27 September 2009.

Hasan a/l Ali juga menghadapi dua tuduhan.

1)Membuat kritikan terbuka berkaitan dengan prosedur tatacara pendengaran Selcat.

2)Membuat kritikan terbuka terhadap pelantikan pengurus besar PKNS, Liow Siew Moi.

Wahhhh... gua agak hailan loooo... itu tuduhan pecah rahsia parti sama blogger umno tatak masuk ka…? Sudah terbukti dan jelas lagi dengan rakaman audio dan gambar, apasat tarak jadi isu (tuduhan) sama itu Hasan a/l Ali.


Itu sudah kira kes banyak berat... ooooo, hingga membawa kepada isu "baiah talak sepuluh" oooo… bikin kecoh satu malaya oooo... Sampai itu parasit umno ambik kesempatan memburukkan parti dan kasi damage satu malaya... apa celita ini oooo…

Ok… lah… gua kasi picah ini rahsia lah..., memandangkan ini Jawatan Kuasa Disiplin PAS pun sudah macam hamPAS PIS PUS... aaaarr… ada betui ka… geng umno wa kasi cakap itu macam sama PAS, sebab itu PAS pun sudah macam lu orang juga dia punya perangai macam celaka wal cibai wa cakap sama lu...

Itu rahsia baiah “jatuh talak sepuluh kali aarr…” memang ujud maaa… itu “baiah” hanya di buat dalam negeri Selangor sahaja, oleh dia punya Pesuluhjaya PAS Selangor itu cibai namanya Hasan a/l Ali untuk calon2 PAS yang bertanding dalam PRU-12 itu hari.

Itu hari Khalid Samad sudah terlepas cakap, itu baiah memang ujud, lain2 pemimpin aarrr... itu Tuan Presiden sama Mursyidul Am pun talak tau ini “baiah” ada ka… tarak... sebab itu di olang ada blur.. blur.. dan manyak lambat mau kasi statement, wa tengok saja itu kes… pasat wa sudah tau… ini semua kerja Hasan a/l Ali, ini Hasan aaarrr manyak jahat punya olang… tarbiyah PAS pun tarak pernah pergi… Usrah PAS… jauh sama sekali…, dia punya planning… sama umno aarrr manyak long term punya planning…

Lu olang mau tanya mana wa tau ini celita ka…., aiiiiyyaaa… wa tau sama itu dua tiga olang bekas calon PAS untuk PRU-12 yang telah di persetujui oleh PAS Pusat… akan tetapi aaarrr... ini calon2 aaarrr... kena cantas sama Hasan a/l Ali yang manyak busuk dia punya hati..., dia punya mulut manyak manis tapi dia punya hati manyak busuk punya olang… itu pasal wa manyak benci sama ini bekas umno punya olang…

Wa.. tanya sama itu ustaz aarrr… (nama rahsia), dia cakap pun aarrr… dalam PAS Selangor kalau boleh aarrr… kasi buang ini Hasan a/l Ali…, kalau tidak aarrr… akan jadi macam PAS Kuala Selangor… beramai2 keluar dari PAS dan masuk PKR.


Apa pasal itu macam…? Lu orang pi tanya itu Syaitan nama HASAN a/l ALI… sama dia punya kawan baik… itu Iblis nama Nasharudin Mat Isa…. sama lain2 pencacai yang ada di Terengganu dan Perlis... Itu suara perpaduang sudah berkumandang kembali… Presiden sudah cakap tutup kes… tapi ini olang semua manyak degil… kasi diam sekejap… lepas tu pelan2 kasi nyanyi lagi… lu orang tunggu dan lihatlah… ini politik.. lu olang kena paham maaa…

Aaiiiyaaa... sudah berapa bulan gua lupa telan pil wala’…..


Oleh : Ikut Suka Aku

No comments:

Post a Comment