ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 January 2010

Polis Jangan Campur Dalam Politik

Kerajaan negeri Selangor menggesa pihak polis untuk tidak mencampuri urusan politik negara kerana ia boleh menjejaskan profesionalisma polis dan menghakis keyakinan rakyat kepada institusi penguatkuasaan itu.

Exco Dr Xavier Jayakumar berharap kejadian seperti insiden perobohan paksa pada sambutan Thaipusam di Batu Caves semalam tidak berulang-lagi di masa hadapan.

"Saya harap tahun hadapan yang akan datang kita akan ada bincang dengan lebih rapat dengan polis. Kalau dari mula polis kata tak boleh tak apa. Di sini polis tunggu sampai saat-saat yang terakhir untuk beritahu dengan kita, tidak boleh buat ini, tidak boleh buat itu, itu saya tidak boleh terimalah," kata Xavier.

Menyifatkan kejadian itu sebagai tidak sewajarnya berlaku, Xavier berharap sambutan Thaipusam tahun ini memberi manfaat bukan sahaja kepada sektor pelancongan Selangor, bahkan turut menyumbang kepada perpaduan rakyat negeri ini.

tvs

No comments:

Post a Comment