ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 January 2010

PKR Pulau Pinang kesal dengan kenyataan Zahrain

Timbalan Ketua Menteri 1, Mansor Othman berkata Parti Keadilan Rakyat (PKR) kesal dengan kenyataan Anggota Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim yang mengkritik Ketua Menteri Lim Guan Eng sebagai diktator.

“Kami sedih dan kesal bahawa kenyataan seumpama iu datang dari Zahrain kerana ia bukan cara yang betul untuk menegur pemimpin sendiri dalam Pakatan Rakyat, lebih-lebih lagi Lim merupakan pemimpin senior,” kata Mansor yang menggantikan Zahrain sebagai Pengerusi PKR Pulau pinang tahun lepas.

Beliau mengulas kenyataan Zahrain hari ini yang menyifatkan Lim yang juga Setiausaha Agung DAP sebagai seorang diktator, cauvanis dan berfikiran komunis.

Lim pula enggan mengulas perkara tersebut. “Oleh kerana saya adalah pihak yang terlibat, saya enggan mengulasnya hari ini sebaliknya saya benarkan Mansor membuat respons,” katanya.

Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang, Mohd Yusni Mat Piah berkata kenyataan itu merupakan pandangan peribadi Zahrain.

“Kita tidak melihatnya sebagai satu masalah dalam Pakatan Rakyat kerana dia (Zahrain) hanya melahirkan apa yang dia fikir,” katanya.

Zahrain dipetik sebagai berkata bahawa Pakatan tidak akan berkrompomi dengan pemimpin dari Melaka itu kerana Lim telah gagal memenuhi janji pilihan rayanya.

Beliau berkata Lim tidak suka dikritik dan melabel mereka yang mengkritiknya sebagai ejen Barisan Nasional. Ini bukan pertama kali Zahrain mengkritik Lim.

Pada April tahun lalu, Zahrain turut menyalahkan Lim berhubung pelantikan Timbalan Ketua Menteri 1 dan peletakan jawatan Mohammad Fairus Khairuddin sebagai Anggota Dewan Undangan Negeri Penanti.



penyapu sial


patut lah dah ada kabar angin yang nak jadi katak sundal dari PKR di Penang....

Zahrain sepatutnya diketepikan saja sebelum PRU12 dulu. Asal dari UMNO karat, mana mungkin perangai dia akan berubah. Jangan dok besar kepala, anda diberi undi hanya kerana Anwar.

zahrain ini kan seperti zulkifli - mengkritikan parti komponen sendiri secara terbuka (public). nampaknya dia tidak puas hati LGE jadi ketua menteri, tidak puas hati DAP majority kerajaan p.pinang. kenapa dia harus cakap untuk semua orang p.pinang bahawa negerai p.pinang lebih baik tanpa LGE?

aku kesian betul kat DSAI,,dah kena kes fitnah...ahli parti pulak macam beruk!

mana-mana ahli tak berdisplin..ambil sahaja tindakan..
kalau dibiar mulut menguap...bermacam-macam bau keluar..
kalau mulut terlebih akal..otak yang besar tiada guna...
membuat fitnah sesuka hati..elok sangat lah kalau mati..

No comments:

Post a Comment