ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 January 2010

siri bercakap dengan betina puaka...Dua Episod Yang Mencurigakan

Selepas menonton dan merasa kegerunan dengan apa yang didedahkan dalam video “Rosmah Puaka”, kini kita dimaklumkan pula dengan berita bahawa empat sekeluarga yang dibunuh dengan kejam di Gemenceh baru-baru ini ada kaitan keluarga dengan Rosmah Mansor.


apa yang didedahkan dalam video tersebut tentang hubungan kekeluargaan yang boleh dikatakan sudah tiada lagi di antara Rosmah dengan ahli-ahli keluarganya yang ditemubual dalam video tersebut mungkin sememangnya benar jika rentetan peristiwa pembunuhan kejam empat sekeluarga tersebut dikatakan tiada khabar berita langsung dari Rosmah Mansor untuk menjeguk dan menzirahi jenazah ibu saudaranya sendiri.

kelmarin, suaminya boleh menyuarakan rasa sedih dengan rakyat negara luar yang mati ditimpa bencana gempa di Haiti. Namun, sebagai seorang Perdana Menteri, beliau tidak langsung bersuara tentang kematian empat orang ahli keluarga isterinya sendiri yang dibunuh dengan kejam.

Apabila berita sebegini semakin menjadi buah mulut orang ramai, maka sukarlah untuk Rosmah dan orang-orang yang terdekat dengannya untuk menidakkan persepsi orang ramai terhadapnya. Berbelanjalah jutaan ringgit kepada konsultan PR (public relations – bukan Pakatan Rakyat ya!) tersohor pun, pasti episod hitam sebegini sukar untuk dipadamkan dari sanubari rakyat.

Pergilah mendokong bayi cacat atau berglamourlah dengan artis Bollywood, ingatan orang-orang di Gemenceh sukar untuk melupakan bahawa seorang anak gadis kampung tersebut tidak datang menjenguk ibu saudaranya yang telah dibunuh secara kejam – dan telah tersebarpun seluruh negara beritanya

Ditambah pula dengan pelbagai usaha untuk menutup sebarang kaitan antara mangsa pembunuhan kejam dengan Rosmah agar beritanya tidak tersebar … maka rakyat semakin rasa curiga dengan pelbagai episod-episod yang berlaku dan mereka tidak dapat jawapan sebenar …
  • pembunuhan Altantunya * misteri kehilangan PI Bala
  • pelbagai kisah perkahwinan anaknya dan sekatan-sekatan yang dikatakan dikenakan terhadap menantunya
  • pelbagai penglibatannya dalam kontrak-kontrak semasa Najib di Kementerian Pelajaran dan Pertahanan
  • khabar-khabar tentang campur-tangannya dalam pentadbiran suaminya
  • perangai “shopaholic” yang berbelanja mewah semasa mengikuti suaminya dalam lawatan di luar negara

Rakyat tertanya-tanya. Apabila tiada penjelasan yang dibuat dengan baik dan “sebenarnya”, maka rakyat semakin tertanya. Maka semakin banyak khabar-khabar lain yang lebih mudah dipercayai kerana mencari-carikan jawapan. Dan semakin disekat khabar-khabar sebegini, semakin dirasakan ada sesuatu sebab yang hendak disekat.









No comments:

Post a Comment