ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 January 2010

Hasrat TGNA Tidak Kesampaian....MEMANG CELAKA DAN SUNDAL KAKI KAKI BUNTUT UG DALAM PAS....DEPA TIDAK KENA SEBARANG TINDAKAN.....UMNO DAN PAS TIADA BEZANYA....PTUI....SIAL...!!!!




lambang bendera  separuh tiang menandakan matinya  perjuangan PAS membela islam dan TGNA  demi buntut buntut UG dan UMNO....bravo PAS...!!!!....

nasib baik aku tak jadi ahli PAS seumur hidup pada hal aku lah penyokong tegar dari dulu sampai sekarang........naya....kalau begini caranya...

Setelah sekian lamanya, maka akhirnya Badan Disiplin PAS yang diketuai oleh Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man sudahpun buat mengumumkan keputusannya.

Khalid Samad digantung 6 bulan daripada jawatannya sebagai YDP Shah Alam dan Hasan Ali sekadar diberi amaran bertulis .

Tetapi ; bukankah pada awalnya TGNA telah secara jelas menamakan tiga orang yang perlu diambil tindakan iaitu, Hasan Ali, Nasarudin Mat Isa dan Mustaffa Ali?

Tetapi anehnya, ketiga-tiga orang tersebut yang sepatutnya diambil tindakan telah terselamat; entah macam mana, kelincahan permainan silap mata geng UG ini boleh menyebabkan Khalid Samad masuk perangkap lalu tergantung terkapai-kapai!

Apakah permainan silap mata ini benar-benar telah memenuhi hasrat Tuan Guru Nik Aziz dan dan orang-orang PAS yang ramai yang mahu melihat proses pemutihan dalam PAS?

Ramai yang tidak berpuas hati.Macam mana mahu berpuas hati ? Pokok persoalan awal mulanya adalah rungutan terhadap tindakan puak UG ; terutamanya terhadap Hasan Ali sendiri gara-garanya menghebahkan rahsia PAS kepada blogger Umno.

hasrat mahu melihat operasi pemutihan dalam PAS tidak kesampaian.Saya dari mula lagi telah meragui Badan Disiplin ini dan lebih memihak kepada kehendak asal TGNA iaitu supaya diadakan EGM.

TGNA sendiri pernah menyatakan awal dulu lagi ketika minta diadakan EGM :

"Tidak boleh jadi ni, kita duk ‘ghok-ghak’ (kacau) begini. Orang boleh terima atau tak boleh terima, bawa ke Muktamar Khaslah; senang cerita. Biar tentu sah, nak ikut yang mana. Kita nak kekal yang mana dan buang yang mana,"


Amat dikhuatiri,tindakan sebegini tidak akan dapat mengembalikan kepercayaan orang ramai terhadap PAS itu sendiri kerana PAS dilihat telah gagal untuk membersihkan dirinya.

Saya pernah meramalkan bahawa tindakan menghadapkan Selangor kepada JK Disiplin nampaknya sudah tersasar dari tujuan asal gesaan TGNA.Tindakan ini tidak akan mengubah persepsi orang ramai yang mahu melihat perubahan dalam PAS sebagaimana yang telah digesa oleh TGNA dalam blognya tempohari. [klik sini]

WALA....MCM INI NAK WALA....PODAHHHH....PENGHIANAT PERJUANGAN ISLAM....!!!!

No comments:

Post a Comment