ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 January 2010

dah 31 Laporan Polis ....wah hebat beb...!!! .... dan Aduka Taruna akan masuk 'Gua'.. nasib ko la....kah kah kah....




























ADUKA TGH MENCONGAK GUA MANA NAK DIA BERKELAMIN KAH KAH KAH...



SELEPAS NI GUA BETUL-BETUL AKAN MASUK 'GUA' !

LOKAP LA woii...GELAP GULITA MACAM GUA...kah kah kah kah...kah kah kah

BELUM KENA TAHAN LAGI DAH TERKENCING...kah kah kah

AWAL-AWAL LAGI DAH MENGAKU 'BUKAN AHLI PAS' [sini] kah kah kah..kah kah

BELUM PERANG LAGI DAH MENGAKU KALAH...

PEJUANG PALA BANANG APA NI..kah kah kah

JANGAN-JANGAN DAH SIGN 'MOU'...kah kah kah kah

oitt...HABIS KALAU DAH BUKAN AHLI PAS...KENAPA JUAL T-SHIRT PAS?

NI BETUL-BETUL DAH JADI UNITED MONKEYS..

HIDUP HANYA NAK BELIT MELAYU...NAK MENIPU MELAYU...PELINGKUP MELAYU

KALAU TAK BELIT...KALAU TAK MENIPU..TAK BOLEH TELAN...



berita si mangkuk  top glamer  mengejar hit....!!!...di bawah nie....sesape blogger nak kejar hit mcm mangkuk nie...boleh meniru dia nie....bukan gua dapat teroka....lubang kubur pun boleh wooiii....sama gelap gulita woooiiiii.....baguihhhnya ada mungkar dan nangkir....sekali balun...berterabur  tulang selangka ko....!!!!





Hits 2260 online di blog adukataruna sekitar jam 11.44 malam semalam.Ini setelah tersiarnya berita mengenai artikel blog tersebut yang mencetuskan perasaan amarah rakyat terhadap tulisan yang dikatakan menghina Almarhum Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail yang mangkat kelmarin. Bagaimanapun pengendali blog tersebut telah mengeluarkan tulisan tersebut dari blognya di samping menyiarkan kenyataan meminta maaf di atas ketelanjuran beliau.Dilaporkan lebih 25 laporan polis telah dibuat terhadap Aduka Taruna.
























































Pasukan khas siasat blog hina Almarhum Sultan Iskandar


JOHOR BAHRU: Polis menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat blog yang dikatakan menghina Almarhum Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail, yang mangkat kelmarin.

Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff, berkata sebanyak 25 laporan polis diterima daripada pelbagai pihak di seluruh negeri ini yang dukacita terhadap penulisan blog http://adukataruna.blogspot.com itu.

"Kita akan cari dan heret mereka ke mahkamah," katanya sambil menegaskan kesalahan itu adalah sangat serius dan tidak dapat dimaafkan.


Mohd Mokhtar berkata, kes itu disiasat mengikut Akta Komunikasi dan Multimedia serta Akta Hasutan 1948.


bharian





pasukan khas tak nak siasat yang ini ke.....dah lama sangat sampai berkurap dan berkulat uban di kepala....yang ini tak MENGHINA SULTAN KE....TAK KAN KAT JOHOR AJE YANG SENSITIF heboh seriau seluruh malaysia......KAT NEGERI TU...NAPE SONYAP AJER...apa beza aduka dengan mahluk perosak yang ini....?????

No comments:

Post a Comment