ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 January 2010

Polis robohkan pentas MB Selangor untuk Thaipusam

Kerajaan negeri Selangor mendakwa pihak polis bertindak merobohkan pentas yang dibina bertujuan untuk menyambut perayaan Thaipusam di Batu Caves. Pentas tersebut adalah untuk dijadikan majlis Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim menyampaikan bantuan sebanyak RM1 juta kepada sekolah-sekolah Tamil dan kuil-kuil Hindhu di negeri itu. “OCPD Gombak dan pegawai polis lain datang pada jam 6.30pm dan mendakwa ia untuk tujuan keselamatan," kata penyelaras program itu yang Ahli Majlis Tempatan Selayang, George Gunaraj.

Beliau mendakwa Abdul Rahim selaku OCPD Gombak telah memberi kebenaran lisan untuk membina pentas tersebut ketika mesyuarat. Exco Selangor Dr Xavier Jayakumar turut menegaskan Majlis Perbandaran Selayang telah memberikan penjelasan. "Kita telah angkat program ini di laman sesawang kerajaan negeri, promosi besar-besaran telah dibuat, ribuan pengunjung tahu akan program ini. Selepas perbincangan dibuat dan persetujuan dicapai, mengapa disaat-saat akhir polis mahu berhentikan acara ini," kata Xavier. Bagaimanapun Ketua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar menjelaskan bahawa pembinaan pentas itu didirkan di kawasan kenderaan polis dan ianya tidak menjadi masalah sekiranya didirikan di lokasi yang berbeza. Beliau turut memaklumkan bahawa perkara tersebut telah dimaklumkan kepada Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.



penyapu sial


disebabkan oleh kedatangan NAJIS,....anjing berlesen ni sanggup membuat apa sahaja untuk tuannya

No comments:

Post a Comment