ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 January 2010

TINDAKAN BIADAB YB ( YANG BAHLUL ) SG RAPAT




Tindakan biadab ADUN Sg Rapat Perak, YB Hamidah Osman menyiarkan gambar seorang muslim yang disuperimposed memakai pakaian kebesaran agama Kristian jelas menunjukkan pendirian UMNO selama ini yang sering menimbulkan api kebencian antara kaum dan agama dalam negara ini. Jika pun beliau berpendirian kalimah ALLAH tidak boleh digunakan oleh agama Kristian, itu tidak menjadi masalah kerana beliau berhak bersuara, tetapi perbuatan meletakkan gambar seumpama ini adalah suatu perbuatan yang mencemarkan nama dan maruah umat Islam itu sendiri. Ketidakmatangan Yang Berhormat ini memaparkan gambar Yb Khalid Samad dalam pakaian kebesaran kristian (super imposed) mencerminkan betapa ceteknya akal pemimpin UMNO dalam menangani krisis dan sering menggunakan elemen emosi sebagai langkah utama dalam menyelesaikan isu.

Gambar yang disuperimposed dan disebarkan oleh beliau dalam blognya hamidahosman.blogspot.com




YB Khalid Samad yang digambarkan sebagai menyokong penggunaan kalimah Allah sebelum ini telah menjelaskan asas penghujahan beliau. Pandangan beliau selari dengan sebahagian Ulama di Malaysia. Namun disebabkan UMNO telah mendahului politik berbanding menyelesaikan masalah, maka lahirlah kelompok manusia seperti YB Hamidah Osman ini yang telah menolak ketepi akal yang dikurniakan Allah kepadanya, sebaliknya menggunakan emosi sebagai asas pertimbangan.


infodppsa

No comments:

Post a Comment