ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 January 2010

KE MANA LESAPNYA SUMBER KEKAYAAN NEGARA....HABIS DI AGIH KEPADA RAKYAT KAH..ATAU DI SERAKAH OLEH KRONI KRONI PENJARAH.!!!!

Duit minyak nak habis. Ke mana duit minyak kita, satu orang pun tak tahu. Ada usaha dari Barry Wain, bekas Editor Asian Wall Street Journal menulis sebuah buku. Buku tersebut menceritakan bagaimana Dr. Mahathir telah membazirkan wang milik anak cucu kita sebanyak USD100 billion.

Tapi takpa, kita kena taat kepada pemimpin. Jadi, takpalah Dr. Mahathir buang USD100billion dalam tong sampah. Lagipun, yang akan kelaparan, kesusahan, makan tak cukup, berhutang keliling pingang adalah anak cucu kita, bukan keluarga terdekat Dr. Mahathir atau pembesar2 UMNO.

Lagipun, apalah sangat USD100billion tu kepada anak cucu kita di masa hadapan. Mereka cuma perlu berhutang lebih lagi bila masuk universiti, susah nak cari makan lagi, terpaksa berhutang sampai anak cucu untuk beli rumah, terpaksa berlapar untuk 30-40 tahun, tak mampu hantar anak ke tadika, tak mampu beli buku2 sekolah, tak mampu beli makanan berkualiti dsbnya.

Yang lebih teruk (nauzubillah) adalah anak2 gadis kita nanti terpaksa melacur untuk menampung sara hidup. Itu yang berlaku di Indonesia di depan mata kita sekarang ini. Malahan, di kampung-kampung di Indonesia, profession pelacur itu sudah tidak menjadi aib lagi.

Hasil rompakan bersiri yang dilakukan oleh Suharto anak beranak serta kroni beliau, berjuta rakyat Indonesia terpaksa berlapar, melacur, meminta dan mengemis, tidur bawah jambatan, tinggal dalam reban ayam dsbnya.

Itulah dia wawasan UMNO dan Dr. Mahathir agaknya. Itulah dia apa yang dipanggil sebagai Wawasan 2020. Yakni, anak cucu kita terpaksa makan sampah semata-mata untuk hidup manakala pemimpin2 orang Melayu kaya raya sampai tak sedar dalam beg ada 2-3 juta dan kena tangkap di Australia.

Berlori-lori duit kita hilang entah ke mana. Tapi orang Melayu masih terus menyimpan keyakinan dengan lanun yang merompak mereka. Orang Melayu masih mahu terus mengorbankan nasib anak cucu mereka. Agaknya bila Malaysia jadi macam Indonesia baru orang Melayu nak sedar kot?

Akhir kata, ingatlah, kekayaan bumi Malaysia seperti Minyak, kepala sawit, getah dsbnya adalah MILIK ANAK DAN CUCU KITA. BUkan milik kita dan bukan untuk dihabiskan sekarang.

Kerajaan UMNO/BN jelas gagal menabung serta menjamin masa depan kita kerana mereka amat komited dengan budaya korupsi dan makan duit.

Kalau kita sayang anak cucu kita, maka wajiblah kita menghumban UMNO/BN dalam Laut Cina Selatan.

SELAMATKAN MALAYSIA SEBELUM JADI MACAM INDONESIA

SELAMATKAN MALAYSIA SEBELUM JADI MACAM INDONESIA

Orang UMNO bila kita sebut pasal Norway, mereka marah sangat. Tapi hakikatnya kerajaan Norway pikir siang malam pasal generasi masa depan mereka. Semua hasil minyak mereka tabungkan dengan kemas dan labur.

Kenapa Malaysia tak boleh buat macam tu?

No comments:

Post a Comment