ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 June 2011

600 Pemuda UMNO berpakaian merah lambang ahli parti komunis nak bakar HQ PKR

ADA SESIAPA NAK BUNUH BERUK NIE....KALAU NAK BUNUH ...BIOR PAKAI SENAPANG GAJAH....SENAPANG BIASA TAK LUT PASAL NAJIB PUKIMAK YANG PUNYA...MUAKAKAKAKA....ADA HATI NAK BODEK NAJIB KUNUN...PIRRRAHHHH...KENA KENCING DENGAN NAJIB AJE LAH...!!!

Ahli jawatankuasa Pemuda Umno Lokman Noor Adam telah mengetuai kumpulan 600 ahlinya sekitar pukul 10.30 malam tadi, mengadakan perhimpunan haram menghalang laluan di depan ibu pejabat PKR dengan membuat laungan kuat.

Hairan.. Balai Polis dekat saja tu.. tapi kenapa Polis takut untuk bertindak sedangkan jelas itu adalah perhimpunan haram.. sedangkan yang pakai dan jual 'T' Shirt kuning ditangkap mereka..

Adakah kerana mereka dari UMNO mereka bebas melakukan apa saja? kalau begitu income tax tu.. potong dari Ahli UMNO sajalah...

ekitar 600 anggota Pemuda Umno yang bermotosikal mengepung ibu pejabat PKR di sini lewat malam tadi, dilihat sebagai satu tindakan mengugut menjelang Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini, susulan SMS ugutan bunuh diterima ketua mereka Khairy Jamaluddin.

Mereka tiba di blok pejabat di Tropicana di sini, beberapa pintu dari balai polis, mendakwa ugutan bunuh diterima Khairy kelmarin, datang daripada parti pembangkang itu.

Parti komponen Pakatan Rakyat itu membantah dakwaan tersebut.

Ahli jawatankuasa Pemuda Umno Lokman Noor Adam mendakwa dia mengetuai kumpulan 600 ahlinya sekitar pukul 10.30 malam tadi, menghalang laluan di depan ibu pejabat PKR dengan membuat laungan kuat.

Kata beliau, tindakan ahli-ahli Pemuda Umno dari Selangor dan Kuala Lumpur adalah untuk menghantar “mesej yang jelas kepada PKR bahawa kami tidak takut dan kami bersedia untuk berhadapan dengan mereka lebih awal.”

Khairy, yang kini berada di luar negara berkata, beliau menerima ugutan bunuh menerusi SMS kelmarin, meminta pihaknya membatalkan perhimpunan balas yang hendak diadakan menentang Himpunan Bersih 2.0.

Tindakan Pemuda Umno ini diadakan beberapa jam selepas wakil Bersih 2.0, Pemuda Umno dan Perkasa dipanggil polis berhubung perhimpunan mereka bulan depan.

Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail memberitahu  bahawa sekitar 300 ahli Pemuda Umno kebanyakannya bermotosikal bergerak dari Shah Alam tetapi tidak dihalang oleh polis meskipun membawa bendera Umno.

“Mereka memberikan ucapan di luar (pejabat PKR), mengancam jika Himpunan Bersih diteruskan, mereka akan mencederakan Datuk Ambiga Sreenevasan dan Datuk Seri Anwar Ibrahim,” kata beliau.

Ambiga merupakan pengerusi Bersih manakala Anwar pula Ketua Umum Pakatan Rakyat.

“Mereka juga mengugut mahu membakar ibu pejabat (PKR),” kata Ahli Parlimen Machang ini.

Saifuddin berkata beliau telah membuat laporan polis di balai polis yang terletak bersebelahan ibu pejabat PKR.

Bagaimanapun Lokman memberitahu  bahawa dia tidak mengugut PKR dengan kasar.

“Kami telah memberi arahan keras agar tidak membakar ibu pejabat mereka.

Kami bukan macam mereka,” katanya.

penyapu sial

sudahlah khairy dan UMNOPORNO tak payah nak mereka reka cerita kunun ada orang yang nak bunuh kamu...nasib baik aje kamu hidup di malaysia...kalau kamu hidup di negara dunia ketiga ....dah lama kamu puak puak haramjadah di kasi mamposkan...pasal negara ini kepala butoh emak bapak kamu punya kamu boleh buat sesuka hati....polis pun jadi anjing busuk kepada kamu...

kalau ada ugutan bunuh...sila buat laporan polis...jangan pandai menyalak macam beruk jalanan aje...ini menunujukkan kepondanan kamu...

kalau nak merusuh nak tunjuk kamu tu penegak kebenaran...hah pergi aje ke tanjung pagar...tuntut hak bangsa melayu nak kena gadai dek najib dan kepala kepala puak penyamun parti melayu lahabau kamu...pulau batu putih da pulau pisang tak nak pulak kamu buat bising....macam lah rakyat tak tau pemuda UMNO menang aje sorak tapi...KOTE TAK ADA....!!!