ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 June 2011

UMNO jadi toyol di masjid tu pasal mengeletek bila ada azan pilihanraya masjid...!!!



Bunyi2 bising yang dikeluarkan oleh UMNO berkaitan pilihanraya AJK Masjid seluruh Pulau Pinang adalah kerana mereka takut kehilangan penguasaan mereka ke atas masjid2 seluruh Pulau Pinang.

AJK2 Masjid yang ada sekarang adalah dari lantikan UMNO sebelum kerajaan BN Pulau Pinang jatuh ke tangan Pakatan Rakyat.

Apabila Kerajaan Pakatan Rakyat mahu membuka perlantikan AJK Masji secara demokrasi, maka melompatlah UMNO seluruh Pulau Pinang.

Ini kerana, seperti juga di mana mana tempat, orang UMNO yang aktif di masjid adalah minoriti.

Apabila dibuka untuk pilihanraya terbuka, nescaya AJK2 UMNO ini akan kalah tergolek.

Perkara yang sama berlaku di Selangor baru2 ini. Individu2 yang pro kepada UMNO boleh dikatakan rata-rata ditolak oleh jemaah Masjid.

Mempelajari nasib rakan2 mereka di Selangor, maka UMNO sekarang ini sedaya upaya mahu menghalang pentadbiran Masjid2 dipilih oleh jemaah masjid.

Alasan perpecahan dan berpuak-puak dalam masjid adalah alasan dangkal. Di seluruh Selangor, tidak berlaku perpecahan di kalangan jemaah masjid.

Yang berlaku hanyalah individu2 yang menjadi proksi UMNO hilang jawatan dalam AJK2 Masjid.