ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 June 2011

Kerajaan UMNOPORNO taja Datuk Temberang dan geng...Datuk T akan bebas dengan hukuman paling ringan...!!!



“Datuk T” yang akan didakwa Jumaat ini berhubung tuduhan penyebaran rakaman video seks tiga bulan lalu mungkin akan bebas dengan “hukuman ringan.”Kita  tidak terkejut apabila diberitahu ketiga-tiga individu yang menggelarkan diri mereka sebagai “Datuk T” akan didakwa di mahkamah, Jumaat ini.

Mengetahui Peguam Negara dan rekod prestasinya,kita pasti ia akan didakwa dengan hukuman yang paling minimum, seperti semua hukuman yang melibatkan politik kecuali ia melibatkan pemimpin pembangkang..

Kita “tidak yakin” Putrajaya serius untuk mengambil tindakan terhadap “Datuk T” dan beliau percaya ia hanya untuk mengembalikan kepercayaan rakyat.The Malaysian Insider tengah hari tadi melaporkan, ketiga-tiga “Datuk T” – ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim akan didakwa di Mahkamah Tinggi, Jalan Duta Jumaat ini.

“Shazryl ... dia nampak macam Umno punya orang... membantu kepimpinan Umno. Dan, siapa penjenayah lain yang terlibat? Rahim dan Shuib Lazim.Seorang pemimpin moral terbaik dan seorang pemimpin Perkasa.Anda mahu kata Umno serius mahu mengambil tindakan terhadap mereka? kita tidak yakin..

Satu alasan mengapa rakaman video seks berdurasi 21 minit itu boleh diedarkan dengan meluas kerana ia disokong parti pemerintah.Kes yang mudah macam ini ditangguhkan terlalu lama dan ia tetap diedarkan secara meluas.Dengan galakan kerajaan, tolak ansur Kementerian Dalam Negeri dan polis. Dengan berdasarkan ini, agak mustahil untuk sebabkan bahan lucah jika tidak dilindungi pihak berkuasa,..

Kita juga tidak menolak kemungkinan bahawa dakwaan terhadap “Datuk T” di mahkamah akan digunakan untuk membuktikan DSAI  adalah pelaku dalam rakaman video seks itu.Mereka boleh ... walau apa jua yang mereka ingin lakukan, ia tiada masalah.

Polis juga telah mengesahkan rakaman video seks itu adalah tulen dan sahih dengan meminta bantuan pakar luar negara.Pada 21 Mac lalu, “Datuk T” mempertontokan rakaman video seks itu kepada wakil media terpilih di hotel Carcosa Seri Negara, 21 Mac lalu.

Rakaman video itu menyaksikan seorang lelaki yang mirip dengan Anwar sedang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita yang tidak dikenali.Rahim, Shazryl dan Shuib akhirnya mengakui mereka akan bertanggungjawab atas pendedahan yang dibuat dengan mengatakan rakaman video seks itu menunjukkan “lelaki yang mahu menjadi perdana menteri itu tidak layak.”

Rakaman video seks itu juga telah disebarkan secara meluas di Internet.

No comments:

Post a Comment