ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 June 2011

beruk nasional kelapaq nak minta di bunuh makhluk tertentu....muakakakaka...!!!!

 

Lawak betoi la bila KP berbangsa Umno, si Khairy Jamaluddin hari ni dakwa dia pun terima ancaman terhadap keselamatannya melalui SMS... kahkahkah...

Agak agak la KJ oii, makhluk mana la agaknya yang nak bunuh hang tu yerk... kahkahkah...

Ikut kata twitternya, selain dari dia... setiausaha Pemuda jugak berbangsa Umno, Megat Firdouz dan beberapa pemimpin pergerakan berbangsa Umno itu menerima SMS memberi amaran kat depa tentang risiko perhimpunan 9 Julai yang dirancang oleh beberapa pihak berhubung pilihan raya yang adil dan bebas.

Haha... awat yang hang tak dapat dulu dari si Ambiga tu? Tetiba ja lepaih Ambiga hang pulak yang terkena? Sapa la agaknya yang nak bunuh hangpa tu yerk? Hangpa kena ingat, kalau si Ambiga tu terima ugutan... ramai yang tak heran pasai dia tu memang banyak musuhnya terutama selepaih dia sibuk nak himpun rakyat bangkit dalam BERSIH 2.0 tuh... Dia golongan kuning dan hang ni pulak golongan merah, golongan Patriot yang jelas menentang arus Datuk Ambiga... kahkahkah...

shalehudin