ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 June 2011

SPR izin saya pangkah SEMUA UNDI POS untuk BN & UMNO

DEMO BERSIH mengajak rakyat berfikir dan menilai dengan kemampuan akal paling minima akan penipuan yang dibuat BN-UMNO melalui SPR. Apabila rakyat prihatin kata undi pos adalah undi bonus untuk menangkan calon BN-UMNO, maka orang BN-UMNO tak percaya atau buat-buat tidak tahu.

Rakyat yang jahil (kata lembut) atau “bodoh” (kata kasar) sahaja yang percaya bahawa SPR itu telus dan kononnya kerajaan Malaysia jujur dalam mengendalikan pilihanraya di Malaysia.


Sudah berapa tahun, rakyat kena tipu. Sudah berapa tahun calon-calon dari parti lain dariparti BN kalah di kebanyakan tempat pilihanraya kerana penipuan UMNO. Cuba kira berapa kali. Kalau tidak kerana rakyat SEDAR penipuan ini, BN-UMNO akan terus menipu rakyat. Kalau tidak kerana parti-parti dari Pakatan Rakyat tidak bersungguh mematahkan pelbagai bentuk penipuan sebelum ini, pasti tidak ada calon PR yang akan menang dalam PRU.

PR kata mereka akan terus masuk bertanding dalam PRU walaupun SPR terus menipu. Sampai bila SPR mahu menipu. Sampai hari kiamat? Tidak semua rakyat bodoh dan tolol. Rakyat akan BERSIHkan SPR.

Pada tahun 1999, seorang bekas tentera membuat pengakuan bahawa beliau yang pangkah SEMUA UNDI POS!

Kerajaan Malaysia mahupun SPR tidak berani saman atau ambil tindakan atau ISAkan bekas pegawai tentera ini. Ia menunjukkan bahawa memang benar BN-UMNO mengeksploitasi undi POS.

JOM berjalan untuk demokrasi dalam DEMO BERSIH secara aman 9 Julai 2011, 2ptg di Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment