ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 June 2011

negara sudah ada dua undang-undang....satu civil dan satu lagi sewel....dua dua bawah kelipat jubor najib dan rosmah...!!!



Pada 19 Jun 2011 akhbar perdana melaporkan beberapa perarakan membantah perhimpunan bersih yang dianjurkan oleh "baby UMNO" PERKASA di Kota Bharu dan Alor Setar. Laporan itu menyebut di Kota Bharu dihadiri oleh 2500 orang ketika membuat laporan di Balai Polis Kota Bharu yang diketuai oleh Presiden Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) Azmi Ali dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA). Tindakan yang sama dibuat oleh Presiden Kimma Syed Ibrahim Kader di Kuala Lumpur.

Di Alor Setar kira-kira 500 ahli Perkasa Daerah Kota Setar berkumpul di kawasan dataran berhadapan Masjid Zahir, bagi menyatakan bantahan terhadap perhimpunan BERSIH. Himpunan dibuat sebelum membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar pada pukul 10.30 pagi.

Sebenarnya tidak ada masalah perhimpunan atau perarakan yang dibuat oleh mana-mana pihak, kerana ini adalah hak yang dibenarkan oleh perlembagaan. Biarlah pihak yang membantah perhimpunan BERSIH membuat bantahan. Persoalannya kenapa himpunan BERSIH 9 Julai 2011, belum buat sudah diugut untuk ditangkap? Manakala perhimpunan menentang BERSIH tidak diapa-apakan. Apakah di negara ini sudah ada dua undang-undang? Jika himpunan dibuat oleh pihak sokong UMNO ia kebal daripada sebarang tindakan. Jika pihak Pakatan Rakyat, belum himpunan dibuat sudah hendak ditangkap, seperti kenyataan Timbalan Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar kepada penganjur BERSIH. Inilah Malaysia negaraku, inilah polis di negaraku.

polis yang tak ada kerja...hanya makan gaji buta memburu  ahli pakatan pembangkang...sedang tugas hakiki mereka di nserahkan kepada rakan COP....besok dah pencen boleh jadi pengawal peribadi yang menjilat lendir VIP UMNOPORNO

1 comment:

  1. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....!
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah Negara Islam yang berdaulat bukannya negara kebajikan seperti yang dikehendaki oleh DAP!

    ReplyDelete